PIIIpower Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg gir meg ende over. Dere har det så sinsykt mye ryddigere enn meg.... men så har jeg bare 10m2 data rom da.... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Lars73: Fin detalje med det at du prøver å vise forskjellen på din krok og jannis sin ved å ha oppe bildet av jannis sin på skjermen. psilocybe: Er det lurt å ha høytaleren oppe på bordet når du skal spille spille høy musikk med bass i da? Og til alle som ikke har det enda, invester i en kontor stol i skinn. Få ting som er noe mer digg enn det. Lenke til kommentar
Agger Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 esj, har bare et dårlig usb web kamera som fulgte med telenor adsl, er så kort ledning :-? , dårlig kvalitet og. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 ...Og til alle som ikke har det enda, invester i en kontor stol i skinn. Få ting som er noe mer digg enn det. ... Liker ikke å bli svett i ræva, ellers takk. Min HAG 03, med sideveis vip er ultradigg. Ikke noe armlene tull her nei.... Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Lars: Du har musa på feil side Noen som har et kamera og låne meg? Sliter litt med senebetennelse Savner AA Vil bli bra igjen Enig med at NickFalk hadde den beste plassen. Har dog mistanker om at han har jukserydda. Bråker maskina di NickFalk? :o Cappo: Ikke dårlig observert :wink: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Off topic men: psilocybe, hvor fikk du tak i de cd skuffene, divx1, divx2 osv. Har leita etter noe sånt ei stund. Hvor dype er de? De har sånne på Clas Ohlson. «Størr. 170x170x330 mm.» art nr. 32-3752 pris 159,00. jepp, det er dem. plass til 150 cd'er, lommer følger med. helt grei deal. letmein: bare til pynt. har tre andre som henger høyere opp.. en britisk, en israelsk og en ungarnsk (gammel) gassmaske. cappo: funker helt fint, det. bor i et mini-kollektiv med to andre, en alkis som bor over, og to student-dutteberter som bor under. kan ikke pøse på med bass da. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Liker ikke å bli svett i ræva, ellers takk. Min HAG 03, med sideveis vip er ultradigg. Ikke noe armlene tull her nei.... Sitter du naken foran PC'en du eller? For jeg blir ikke svett i ræva av min stol. Ikke sitter jeg naken foran PC'en heller. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Her har dere min =) Hehe. Scrolla nedover da det slo meg. Har jeg ikke sett det der før? Jeg må virkelig lære meg å se på nickene Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hehe. Scrolla nedover da det slo meg. Har jeg ikke sett det der før? Jeg må virkelig lære meg å se på nickene Mvh A. Lyse Heheheh! Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Enig med at NickFalk hadde den beste plassen. Har dog mistanker om at han har jukserydda. Bråker maskina di NickFalk? :o He, he, har faktisk ikke jukserydda og er ganske streng med meg selv på det punktet. Grunnen er selvfølgelig at "kroken" er i stua og at i vår lille leilighet virker hele stedet "bomba" hvis skriverbordet mitt er rotete. Noe viftelyd er det, men ikke så mye at det er plagsomt. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Noen av den lille PC-kroken min også Har en del andre også, men de får dere ikke se Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Liker ikke å bli svett i ræva, ellers takk. Min HAG 03, med sideveis vip er ultradigg. Ikke noe armlene tull her nei.... Sitter du naken foran PC'en du eller? For jeg blir ikke svett i ræva av min stol. Ikke sitter jeg naken foran PC'en heller. nuff said... neida, men etter noen timer i 22-26 grader er man svett. Stresser litt med spillinga så blir det enda værre Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Noen av den lille PC-kroken min også Har en del andre også, men de får dere ikke se Neste gang jeg er hos deg skal jeg se de andre krokene Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Noen av den lille PC-kroken min også Har en del andre også, men de får dere ikke se det er en 28" widescreen du har der, ikke sant? og en.. 19" skjerm? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 det er en 28" widescreen du har der, ikke sant? og en.. 19" skjerm? Jepp Lenke til kommentar
allyse Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Neste gang jeg er hos deg skal jeg se de andre krokene You wish Neida. Kan nok fikse det 8) Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
tomcse Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Da skulle det ikke være tvil om hvordan rommet mitt brukes.... Rot eller ikke - det beror på øyet som ser :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå