tadcomp Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Kvakko: Ååå, jo... Selvfølgelig, dit drar jeg så ofte jeg kan Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Måtte bare henge meg på jeg og! Dette er inspirerende! Her bor jeg: Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Helt Off Topic; men, DrSpawn; Tror DU at N1 vil komme i løpet av året? Det bør den, ettersom nyheter som Z1010, SX1 og 6600 kommer til å knuse den :wink: Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Må vel kansje hive meg på lasset jeg også.. haha slaur Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Denne flyttes nå til "Annet" siden den ikke hører hjemme i "Annet om hardware" Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Her er min pc krok da med pappas sin pc der oxo men han sitter aldri der! Edit: ops :oops: litt stort! :oops: og glemte og skrive størelsen på minnebrikka den er 512 mb hehe (driti ut)! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Her er min da Skjerm: BenQ FP767 Stereo: Philips C785 "Kasse": CompuCase CI-69U6 PS! Ja det er Bond bøker oppe på høytalerene Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Her er et bilde av plassen min, sitter for det meste i stua PS: mobiltelefonen i bakgrunnen er for salg hvis noen vil ha den og er ofte på fjellet og sliter med dekning ( Er GSM ) hehe... Og Colaskapet er fullt av pils Barskt! Trodde ingen hadde lik mobil som jeg har... Det er en mobitel by motorola! Forresten, det er ikke gsm, det er NMT... Her snakker vi om hi-tech! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 ZkedaR: Har du laget den "hyllen" til musa selv? I tilfelle, hvordan? Lenke til kommentar
Sprezzatura Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Plate til mus pleier og følge med! måtte bare blande meg! Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Her er mitt elskovsrede: Viser 3 av mine PC'er. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hehe kult overload. Anyways her er pc-kroken min. Dette bildet er blitt tatt for en stund siden og nå har eg giddet å rydde siden det begynte å se helt for jævlig ut der. Ikke klag over størrelsen. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Får vel hive meg på jeg og.. litt stort bilde av min pc krok. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Får vel hive meg på jeg og.. litt stort bilde av min pc krok. Blir det ikkje lyd av den greia oppå høgtalren om du spela litt høgt? Anyways.. Skulle gjerne ha lagt ut bilder, men har ingen plass å legge dei.. Om noken melder seg frivillig til å legge ut et par bilder for meg, så er det berre å sei ifra. :wink: *hinte, hinte* Lenke til kommentar
angelique__ Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Du kan få deg gratis hjemmeside på www.home.no . les mer her: http://www.home.no/medlem/fordeler.cgi Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 slik ser stedet mitt ut på OsloLAN Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Blir det ikkje lyd av den greia oppå høgtalren om du spela litt høgt? Nop.. er sånn matte greie under den.. men skjermbildet begynner å dirre Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 slik ser stedet mitt ut på OsloLAN Drikker du sjokoladesaus for svarte? Det er godt på is, men å drikke kun sausen? Galskap! :o Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 slik ser stedet mitt ut på OsloLAN Drikker du sjokoladesaus for svarte? Det er godt på is, men å drikke kun sausen? Galskap! :o neineinei! lol... har det på brøkskive... så slipper jeg å ha sånn kniv tilstedet.... smaker litt ikke så søtt da... menne... det er sjokis! Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 slik ser stedet mitt ut på OsloLAN Drikker du sjokoladesaus for svarte? Det er godt på is, men å drikke kun sausen? Galskap! :o neineinei! lol... har det på brøkskive... så slipper jeg å ha sånn kniv tilstedet.... smaker litt ikke så søtt da... menne... det er sjokis! Hm... Smaker det virkelig godt? *prøve* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå