MDCCLXXVI Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Oppdatert med LCD skjerm *skryte* Er det en Eizo L557 eller L767 på det bildet? Ser mest ut som en L557. Jeg er bare litt nysgjerring siden jeg har lagt inn bestilling på L767. Hvordan synes du bildekvaliteten og responstiden er? Bildekvaliteten er nice med DVI Responstiden er ikke i verdensklasse.. les hva jeg skrev i prisguiden om den.. btw, det er en L557. Eizo L557 17" LCD i prisguiden.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Oppdatert, men likevel gammelt: Min krok Ok da, ikke så gammelt. Ser sånn ut her ennå. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 du bør absolutt ommøblere litt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Oppdatert, men likevel gammelt: Min krokOk da, ikke så gammelt. Ser sånn ut her ennå. Sitter du på senga å bruker pc'en? wtf? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Desverre litt elendig kvalitet, men det får så være. Det siste bildet er tatt fra senga mi... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Sitter du på senga å bruker pc'en?wtf? Jau, helt genialt. Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Sitter du på senga å bruker pc'en?wtf? Jau, helt genialt. Så jo riktig så behagelig ut. EDIT: tadcomp: den skjermen skulle ikke tilfeldigvis vise seg å være en portal til en annen dimensjon? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hulen min... w00!! likt kabinett Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Phixion: Jeg strever hardt for å ikke være alt for nerd, men det kabinettet var temmelig kult! Tenk så smekkert det hadde vært om det ble fylt med vann og noen akvariefisker hadde svømt rundt der samtidig. OK, det var bare en tanke. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Her er et bilde av plassen min, sitter for det meste i stua PS: mobiltelefonen i bakgrunnen er for salg hvis noen vil ha den og er ofte på fjellet og sliter med dekning ( Er GSM ) hehe... Og Colaskapet er fullt av pils Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Sitter du på senga å bruker pc'en?wtf? Jau, helt genialt. Så jo riktig så behagelig ut. Med mindre han ligger i senga ja. Sitter du i den stillingen lenge så får du en god rykk etter ei stund. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 nå har jeg ryddet litt på rommet siden sist, og ommøblert en liten smule. og fått meg en bedre stol, ikke minst. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 hehe, psilocybe, du har jo prikk lik stol som meg jo huff, må få rydda LITT så kansje jeg våger å ta et bilde til, det forrige ble iallefall mobba fælt pga. alle ølburkene og x-iten på bordet Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 hehe, psilocybe, du har jo prikk lik stol som meg jo den er jo bare helt genialt god å sitte i. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Hulen min... w00!! likt kabinett ...men ikek lik farge på lys. grønn er myyye kulere! Lenke til kommentar
Otacon Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Men innså etter hvert at jeg måtte følge den rivende teknologiske utviklingen videre. Så de siste årene har jeg sittet og kodet på dette villdyret. mbst: Et sinnsykt utemmelig villdyr du har anskaffet deg. Med "Turbo Master CPU" og hele pakken. *Bøyer meg i støvet* MCDr: Den fraggleplakaten var ubeskrivelig tøff! Ingen tvil om hva som er datarommets juvel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå