Joakim87 Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 HAHA dette er en av de feteste trådene jeg har vært borti bilde av min krok kommer nok snart.. :-][/img] Lenke til kommentar
Zeppelin Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 De to siste bildene vasr kanskje litt off topic Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Min plass: OMG!! Jeg har samme pult .. er det der stabilt eller ? Må jo riste i stykker ALT ! og bare rist rist rist knekk Edit : MEd nærmere ettertanke ser det ut som de Boose Lifestyle antivib platene som er under der.. stemmer det ? Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 De to siste bildene vasr kanskje litt off topic TULL!!!!!! og ja, utropstegn er min store lidenskap! (!) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 er det egentlig noe vits i å ha så store høytalere som det der (to poster opp), så tett sammen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 er det egentlig noe vits i å ha så store høytalere som det der (to poster opp), så tett sammen? Tviler sterkt på det. Tror det heller er litt [skrytemode] jeg. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Tviler sterkt på det. Tror det heller er litt [skrytemode] jeg. Uff, får ikke håpe stakkaren bar de op dit bare for bildet i så fall Lenke til kommentar
Chimmy Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 er det egentlig noe vits i å ha så store høytalere som det der (to poster opp), så tett sammen? Kanskje stakkaren ikke har så mye plass på gulvet og dermed blir tvunget til å sette dem oppå der.. Og det er forresten ikke noe galt i å skryte litt av at man har slike ting, det er da helt naturlig? Akkurat som mange andre skriver opp specs'a på maskina si. Mye av det er jo selvfølgelig også skryt.. Ouu, se på meg, jeg har 10 wd 120gb se (jeg har da altså ikke det, bare sånn at det er sagt..). Men som sagt, ingenting i veien med litt skryt Lenke til kommentar
lobster Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Sånn ser det ut hos meg Jeg går ut ifra at du lager musikk?? Ja, lager musikk ja.. Techno, techno og atter techno LobSTer Lenke til kommentar
Jave Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 her sitter jeg! Her driter jeg! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Er det en Brick-case jeg ser der..? *Har en slik en til sin "smurf"* Lenke til kommentar
sirriusix Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Slik skal det være Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Slik skal det være http://roger.kvam.tk/workplace.JPG Er skjermene med WinXP-bakgrunn tilkoblet samme PC? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 selvfølgelig.. ingen taskbar på den til høyre. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 selvfølgelig.. ingen taskbar på den til høyre. Det går jo ann å gjøre slik at taskbaren bare kommer opp når man har musepekeren i det området. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 jaja, greit nok.. hva med "ingen taskbar, ingen ikoner, og kliss lik bakgrunn"? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Slik skal det være http://roger.kvam.tk/workplace.JPG Du fikk ikke med deg puls-reportasjen på nrk om helseskadelige pc-bord? Det der så ikke spesielt behagelig ut.. Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Her ser dere kroken min. Endel verktøy i bakgrunnen Dremmel multi pro og diverse håndverktøy. Kabinettet er som dere ser bare halvferdig, skal en del aluminium inn i fronten. :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå