Cursed Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg har desverre ikke noe kamera som jeg kan få tatt bildet med. Divxdude: kvalitets tastatur og mus! :wink: Jannis-15: hvordan i all verden får du plass til beina dine der? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 ble litt mørkt men men.... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Lars73 kåres til "best i test" fordi plassen ikke ser ut som en f****** dump....... Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Whooohoooo Kan jeg bruke sitatet ditt når dama maser om alt rotet? Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Xthal: Er det X-it jeg ser der eller? Lukter det vondt på rommet? Eller kanskje av deg Neida hehe.. Erre noe du skal røyke så er det Salem! Det er godt engang i blant med ellers Prince Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Skal få tak i et digital kamera av en kamerat her snart... hakke 'no bilder av selve plassen ... enda Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hmm... jeg fant et bilde av "kroken" min i Hamburg[Tyskland] men har ikke noe bilde av mitt nåværende bosted enda. http://home.no/clan-thk/Ny/hamburg.jpg Også kanskje det eneste litt seriøse bilde av meg da... http://home.no/clan-thk/Ny/megihh.jpg Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Ja værsegod, Lars73.......det er vel fortjent Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Divxdude har akkurat samme verdenskart som deg(det med vannglasset oppå). Kjempe musematte :wink: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Er det så vanskelig å lage bildene i 640x480 da? Men dere liker kanskje horisontal scrolling..? Anyways, her et ufint bilde av "kroken" min. Ser på en måte litt primitivt ut.. men jeg klarer meg! En bedre stol og en mer praktisk pult med hyller får komme senere i livet.. *drømmer om dét multimediarommet.. storskjerm.. prosjektor.. PC.. sykt anlegg.. ahh* Ikke klag på veggpryden min jeg orker ikke gjøre noe med det uansett! Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg har det ganske fleksibelt jeg med denne "slepbare" :o Lenke til kommentar
EC Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Litt off-topic, men dette er _skrivebordet_ mitt (på skjermene, altså): http://www.overklokking.no/temp/megadesktop_small.jpg Noen bedre? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 najs Cola samling der Letmein, tror du virkelig at litt over en halv TB er nok? :o Jannis, funker skjermen din i det hele tatt når den subben er på? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Kan ikke posten min nå. Cam'et trenger mye lys for at dere skal se. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Coca-Cola er fryktelig viktig... (blir bare enda verre når man har hatt sommerjobb® @ Coca-Cola Drikker AS) Diskplass.. ? det får man aldri nok av.. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Kan ikke posten min nå. Cam'et trenger mye lys for at dere skal se. Har dere ikke ei sånn 500w arbeidslampe ligganes..? (sånn som "alle" har.. ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Har dere ikke ei sånn 500w arbeidslampe ligganes..? (sånn som "alle" har.. ) Jo jeg har det, men det er ikke nokk tror jeg. Hm...jeg kan prøve... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Helte ut 4 paller med Cola på Lørenskog forrige uke....Such a tragical waste! Lenke til kommentar
letmein Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Tømme x antall paller for innhold er utrolig stress... men er enda mere stress når man velter de med truck'n.. serlig når det er glasscola.. hehe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Som dere ser så trenger jeg meg en ny kontor-stol, en LCD-skjerm og ei hushjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå