NickFalk Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 http://foto.aftenposten.no/show_image_stream.php?bid=1748125&dx=527&dy=394 fyren jober i afenposte det er veldig høy ryde og mac fator på det byge Hm, ser det er linken til mitt bilde. Må nok skuffe deg da jeg ikke jobber i Aftenposten (uavhengig av antall konsonanter ) Brukte derimot Afenpostens utmerkede fotoalbumside for å laste opp bildet. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Dette er min PC "krok" .exe Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Have u all gone from sense and collection?? sinnssykt schmø katte Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Have u all gone from sense and collection??[img ]http://www.nextri.com/images/lilly/images/DSCN0697.jpg[/img] søt kattepus, kan jeg kose med den? 8) btw: ser ut som dere er litt ueninge i hvem som eier dataen, stemmer dette? (har en misstanke om at katten vinner) Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Min stuekrok. Usannsynlig mange rotehuer her. Fatter ikke at en får gjordt noe nyttig når en vasser til knes i komponenter. Lar heller nærmeste bod se slik ut Kjeller-boden er værre, men det er lov... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Dette skjedde da jeg skulle ta bilde. Måtte fan meg innstallere på nytt!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hehe... Synd det jimmy : Men...jeg får meg snart en rask ommøbleringav min pc-krok jeg. Skal flytte pc'en ut og ut i loftstua. Trenger litt mere fokus på skolearbeid... Lenke til kommentar
Chief Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hmm... må nesten henge meg på denne bølgen! Men da må jeg rydde rundt PC'en! Ser ikke ut! Tenker jeg gjør det først! Og så kommer jeg tilbake med bilde, når det er gjort! Foresten, mye dritt enkelte folk samler på! -Chief- Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Amatører! Sånn skal en datakrok se ut. Lenke til kommentar
Rockj Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Tosh: Xbox...matrix/xodus chip du har? og xbox1.1 og problem med kontakt punkta? ser slik ut Viss det så har eg samme problemet...trur det blir nokk lodding ..for å fylle dei håla. --- Ellers, så skal eg få sjå om eg får opp noen bilder av mitt søte rom. Må ryddast btw jafall litt. *trakke over skulebøker og kleder* Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 det er nok et viften til kjøleskapet ditt tenker jeg, ikke dumt å ha det nær pc'n .exe Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg la merke til at 70-80% av alle her har Chieftec kabinett av et slag... bra! [offtopic] Psilocybe, hva slags leketøy har du på veggen der ? [/offtopic] Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg la merke til at 70-80% av alle her har Chieftec kabinett av et slag... bra! [offtopic] Psilocybe, hva slags leketøy har du på veggen der ? Skal kjøpe chieftec i helgen Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Til Hellstorm. Hvordan lagde du det hullet? Vanskelig? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Den typen stol jeg har(DIREKTÖR fra IKEA) er virkelig god, jeg anbefaler den til alle. Lenke til kommentar
boot_ Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Her er mekke-kroken. Norges smaleste? Ikke dytt... http://home.no/boot/mekke_kroken.jpg Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 :o DEN var trang som en toårings... Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg la merke til at 70-80% av alle her har Chieftec kabinett av et slag... bra! Hva jeg har fått med meg så er det disse tingene som går igjen, Logitech's trådløse tastatur & mus, chieftec kabinetter og NAD forsterkere/tunere. Å jeg som trodde jeg var unik *klø seg i hodet*. Stilige bilder folkens! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 [offtopic]Psilocybe, hva slags leketøy har du på veggen der ? [/offtopic] godlukt? speil? verne- og gassmasker? kjekt å ha når tredje verdenskrig kommer.. og da mener jeg ikke godlukten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå