letmein Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Har faktisk fått litt inspirasjon fra denne tråden... Nedturen er at det koster _litt_ å modifisere rommet.. :/ Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Press hereEr det noen som kan bekrefte at linken min virker nå? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Press hereEr det noen som kan bekrefte at linken min virker nå? ja, den funker Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 jepp, den funker! pappa skal prøve å huske å ta med et kamera snart, så da får dere se min plass også Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Slik ser kroken min ut. jeg ser vel ikke en compaq gjør jeg vel? fungerer den? og i så tilfelle er den av og til ikke ustabil? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 jeg ser vel ikke en compaq gjør jeg vel? fungerer den? og i så tilfelle er den av og til ikke ustabil? Nå må dere slutte å rakke ned på gamle Compaq maskiner, den kjører Linux og går i månedsvis uten krasj. Eneste jeg har gjort med den er å sette i en større harddisk. Lenke til kommentar
3dprophet2k Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 lars73: åssen får du til å bruke den musa der dersom du er venstrehendt?? btw kult bord samme som mitt dersom noen låner meg et kamera så skal jeg se hva jeg kan få til men pass dere dere blir garantert å bli søvning etter å ha sett direktør stolen min Lenke til kommentar
pine Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 http://www.mo.himolde.no/~mirza/soba.jpg Mitt lille bidrag Lenke til kommentar
nextri Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Have u all gone from sense and collection?? Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 ...og katta har slukt musa ser jeg. Lenke til kommentar
nextri Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 jepp, er faktisk venstrehendt. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Den katta så grævlig morsk ut! (Stakkars mus...) Lenke til kommentar
nextri Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 En OnD katt. Kommer du inne 2 meter fra den Frezer den og ser så ond ut at hvem som helst kan tisse på seg. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Noen av den lille PC-kroken min også Har en del andre også, men de får dere ikke se PEPSI????? DU hake peiling ass! Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 lars73: åssen får du til å bruke den musa der dersom du er venstrehendt?? btw kult bord samme som mitt dersom noen låner meg et kamera så skal jeg se hva jeg kan få til men pass dere dere blir garantert å bli søvning etter å ha sett direktør stolen min Er ikke skeivhendt, men sliter med senebetennelse i høyrearmen, derfor bruker jeg musa på venstresiden. Funker faktisk overaskende bra når man blir vant til det Pulten er helt konge Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 ...derfor bruker jeg musa på venstresiden. Funker faktisk overaskende bra når man blir vant til det Er heller ikke skeivhendt, men bestemte meg i fjor for å forsøke å skifte til venstre hånd for musbruk. (Kjekt når jeg redigerer video og har jog/shuttle til høyre). Finnes dessuten teorier som sier at man utnytter hjernekapasiteten bedre på denne måten og det kan jeg jo virkelig trenge. Uvant til å begynne med, men nå glemmer jeg til og med å skifte til høyre ved Photoshoping... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Finnes dessuten teorier som sier at man utnytter hjernekapasiteten bedre på denne måten og det kan jeg jo virkelig trenge. huhui dette er gode nyheter for oss som jobbet litttt for lenge med Mac (*tvui*) med litt dårlig mus, og nå må bruke bare venstre hånd - på PC nå da, seffern! Vi blir bare klokere og klokere Lenke til kommentar
Booth Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 http://home.no.net/allyse/rommet/newrom1.jpg http://home.no.net/allyse/rommet/newrom2.jpg http://home.no.net/allyse/rommet/newrom3.jpg Noen av den lille PC-kroken min også Har en del andre også, men de får dere ikke se PEPSI????? DU hake peiling ass! er det nødvendig å quote bilder i tag'n ? Noen klager over at tråden blir tung å laste.. vel den blir ikke noe lettere når flere absolutt må quote bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå