Lars73 Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Omvendt av det du hadde Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 .... problemer jaa litt flaut :oops: Hvordan poster eg bilder :oops: :oops: Har funnet det ut men har ingen plass til å legge bildet så Lag deg en side på www.home.no veldig enkelt og greit for å laste opp avartarer bilder m.m Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Får vel slenge meg på jeg også da... Her er et lite og et stort bilde av mitt lune rede. Ooooo mama, det kaller jeg skjerm! Lenke til kommentar
oceana Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hehe, mye morsomt her..En jobb i ok.no hadde vært ålreit det, "lønna" er sikkert skyhøy, masse kjeft fra bedrevitende hardware-nisser og annet slit...misunner dere der ja Kremt* og her er min boks; stått og dura i et års tid nå, ennå ikke ferdig med moddinga...:/ I tillegg har jeg en Dell Inspiron 4150 og en pentium2-sak som jeg bruker som fil-server Mein pc-krok krakken har jeg laget selv, må jo ha noe standsmessig å ha beina på PC bordet fikk jeg faktisk av mamma'n min Skjerm og tastis har jeg spraylakkert selv. Og i hyllene står det bare lovlig kopierte divx og programmer, jeg har såklart alle orginalplatene... Lenke til kommentar
Blue Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hær er kroken minhttp://home.online.no/~rdalsbo/Bilde%20kontor.htm Hva er det jeg ser? ser jeg en compaq (klikkpaq?)? fungerer den? eller rettere sagt får du startet den? Joda, funker den, bruker den til Linux Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Får vel slenge meg på jeg også da... Her er et lite og et stort bilde av mitt lune rede. Ooooo mama, det kaller jeg skjerm! hvor har du hentet det bilde Arctic (og hvem er det)? jeg blir helt hypnotisert av det :o (jeg mener det bilde du bruker i margen på meldingene dine) Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Får vel slenge meg på jeg også da... Her er et lite og et stort bilde av mitt lune rede. Ooooo mama, det kaller jeg skjerm! hvor har du hentet det bilde Arctic (og hvem er det)? jeg blir helt hypnotisert av det :o (jeg mener det bilde du bruker i margen på meldingene dine) Hehe, nå fikk jeg også brukt bilde jeg stjal av xthal Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Trur eg får det til nå http://home.online.no/~da-solvi/bilder.cfm...t=17&pDispType= Måtte bare utnytte lillebroren min si hjemmeside Lenke til kommentar
Gef Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Skal snart ta bilde av min pc-krok jeg også, må bare få lånt ett kamera...Nice skjerm du har Arctic! Sjekk priv meldingene dine, jeg har sendt en til deg. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Slik ser kroken min ut. Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Det var da en skikkelig morro tråd. Her kan dere se hvor jeg sitter å knotter på data'n Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Det var da en skikkelig morro tråd. Her kan dere se hvor jeg sitter å knotter på data'n[/url] ERROR 403 Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Den skal virke nå. La nettopp opp det bildet på web, kan ta en stund før det blir tilgjengelig.. Press here Lenke til kommentar
Frontier_Psychiatrist Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Min lille krok: Den plata under, med tastatur og mus på, er avtagbar . Jeg har den i fanget, tilbakelent og cool . Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Det er da ingen tvil om at Logitech må ha gjort det bra etter de lanserte det sorte, trådløse mus & tastaturet En mega-bakdel med det oppesettet, musa bruker så infernalskt mye batterier. Jeg bytter ca hver måned, det er dårlig. Ellers er tastaturet meeget bra. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Duger logitech settet som alle har til gaming? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Duger logitech settet som alle har til gaming? Jo, men da burde du ikke ta den trådløse versionen. Noen som kan maile meg et digitalkamera? Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Duger logitech settet som alle har til gaming?Den trådløse musen virker OK i spill om du IKKE bruker de originale driverne som følger med!Men den kan egentlig ikke sammenlignes 100% med en mus som er kobblet direkte til maskina. Noe jeg ble virkelig overasket over er Logitech's Freedom Force trådløse joystick, den er genial Lenke til kommentar
sleepy21 Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Det er flere en to som flyr sim her!! Gjett hva slags HOTAS jeg har! 8) Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Har blitt en del bilder her da. Synes litt synd på de folka som må laste opp disse bildene. Men uansett er det veldig gøy å se hvordan folk har det foran pc'en. Artig tråd forresten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå