e(XP)erience Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Dette er min krok.... Skikkelig god stol me sauapels! 8) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hær er kroken minhttp://home.online.no/~rdalsbo/Bilde%20kontor.htm Hva er det jeg ser? ser jeg en compaq (klikkpaq?)? fungerer den? eller rettere sagt får du startet den? Lenke til kommentar
Helt1 Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Dette er vel egentlig bare flaut, men, her er mitt rom: http://home.online.no/~famhuseb/PIC00107.jpg oghttp://home.online.no/~famhuseb/PIC00106.jpg fin mosjon det der, hver gang du skal ut Lenke til kommentar
AVF_Kokken Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hvorfor i allverden har du et brannsluknings apperat på rommet i det heletatt.. ? :-? Støv + elektronikk kan bli brann. Jeg har hatt brann i TV for en tid tilbake, gikk heldigvis bra. PC = mini-støvsuger... Dog: apperatet fikk jeg gratis og en plass må den stå Lenke til kommentar
zTab Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Her er mitt lille rede.. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 hehe.. tøft med pels i stolen.. mangler wunderbaum og pels på rattet. I dette tilfelle kan man ha pels på håndledd støtta til tastaturet.. Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 tøff svart skjerm du har! Produsent og model takk! Ser veldig ut som en Dell-skjerm, det der... Får dessverre ikke vist dere min krok, siden jeg ikke har noe digitalkamera tilgjengelig. :-( Lenke til kommentar
Novec Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Får vel slenge meg på jeg også da... Her er et lite og et stort bilde av mitt lune rede. Nesten flaut å innrømme at jeg, en overklokker, bare har laptop! Riktignok står det en halvferdig filserver/DivX maskin oppå videoen i nederste hylle, men den kjører bare PIII 800@840. Råttent hovedkort... Den er koblet via VGA til TV'n, som forøvrig står på et svært provisorisk TV-bord =) Har ei MDF-plate det skal bli bord av, men de kommende ukene går med til et prosjekt dere vil sette mye mer pris på... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Får vel slenge meg på jeg også da... Her er et lite og et stort bilde av mitt lune rede. Nesten flaut å innrømme at jeg, en overklokker, bare har laptop! Riktignok står det en halvferdig filserver/DivX maskin oppå videoen i nederste hylle, men den kjører bare PIII 800@840. Råttent hovedkort... Den er koblet via VGA til TV'n, som forøvrig står på et svært provisorisk TV-bord =) Har ei MDF-plate det skal bli bord av, men de kommende ukene går med til et prosjekt dere vil sette mye mer pris på... pen lcd skjerm du har! 19 tommer eller? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 hmm, tjener godt som sjef for ok.no gjengen ser det ut som :| Heftig hjemmekino og PC skjerm til godt over 25.000 jo. Men stilig var det ernie85: ser mer ut som en 24" WS LCD fra samsung med navn 240T Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 hmm, tjener godt som sjef for ok.no gjengen ser det ut som :| Heftig hjemmekino og PC skjerm til godt over 25.000 jo. Men stilig var det ernie85: ser mer ut som en 24" WS LCD fra samsung med navn 240T her det denne du snakker om? kan gå opp til 21" da, men sånn jeg ser det så er den noe for liten til at jeg med en gang kan tro at det er en 24" [edit] ups! det er jo den samsungen som du snakker om jo..., men UTEN høytalerene.... [/edit] Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Her er det lille hjørnet mitt : Ikke mye å skryte av men... Steike... har du vært på kontoret til fattern og knipsa?? Alt er totalt likt! Skjermen, tastatur, databordet, til og med den blå nokiaen!! Fikk ståpels på rygen da jeg så det bildet... Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Her er det lille hjørnet mitt :http://student.iu.hio.no/~s104075/bilder/rommet.jpg Ikke mye å skryte av men... Steike... har du vært på kontoret til fattern og knipsa?? Alt er totalt likt! Skjermen, tastatur, databordet, til og med den blå nokiaen!! Fikk ståpels på rygen da jeg så det bildet... Det har ikke falt deg inn at neo22 kan være faren din da? :wink: "Hmmmm, pappa har også gule klistremerker på skjermen sin, hmmm" Lenke til kommentar
Novec Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Nei, jeg tjener ikke så fett (i alle fall ikke på Overklokking.no!), jeg bare holder andre utgifter på et minimum. Skjermen er et resultat av en dårlig gjennomtenkt telefon til GE Kapital... Betales i september! Det er som dere sier en 240T - det står også på det provisoriske TV-bordet... Høyttalerne fulgte med, men de blir så veldig i veien om jeg skal ha dem på skjermen. Stygt blir det også, så jeg satte dem i vinduskarmen på hver side. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Åij åij!.. snaisen skjerm du har Novec. *Grine litt av misunnelse..* Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 skulle hatt den skjermen der gitt. den tar kaka. Du har ikke mulighet for å skaffe meg jobb på oc? Tjene litt peng, og deretter kjøpe en fet skjerm som deg! Lenke til kommentar
xthal Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 skulle hatt den skjermen der gitt. den tar kaka. Du har ikke mulighet for å skaffe meg jobb på oc? Tjene litt peng, og deretter kjøpe en fet skjerm som deg! Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 you take it easy bro... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 måtte bare poste det bildet der, har klødd etter å bruke det _lenge_ Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 .... problemer jaa litt flaut :oops: Hvordan poster eg bilder :oops: :oops: Har funnet det ut men har ingen plass til å legge bildet så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå