nilsso Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 hei... Noen som vet hvordan man forandrer ip på routeren ? (vist det hjelper så er leverandøren BKK(ADSL)...) takk så mye ! Lenke til kommentar
sim Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Er det IP-en lokalt på LAN-et eller IP-en ut mot Internett du ønsker å forandre? Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 ip-en ut mot internett tenkte jeg ... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 blir vell mot nettet.. Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 ip-en ut mot internett tenkte jeg ... 9220223[/snapback] Kommer helt ann på internettleverandør. Selv om du har dynamisk ip vil mange sjelden skifte den uansett hvor mye herjer. Det enkleste er å slå av adsl modem i en liten stund og se om du har fått ny ip etterpå, men jeg tviler litt. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 ip-en ut mot internett tenkte jeg ... 9220223[/snapback] Kommer helt ann på internettleverandør. Selv om du har dynamisk ip vil mange sjelden skifte den uansett hvor mye herjer. Det enkleste er å slå av adsl modem i en liten stund og se om du har fått ny ip etterpå, men jeg tviler litt. 9220367[/snapback] Hadeland energi/lyse.. Har den samme ip,en der.. har hatt den samme i godt over et år nå.. Lenke til kommentar
killkid Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Noen som har blitt IP banned tenker jeg;) Skal egentlig vær så enkelt at du ringer inn og sier at du vil ha en ny ip... Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 (endret) ok killkid, håper det er så lett takk for svar ! Og danielsn, hvorfor skriver du ting jeg allerede har skrevet? Din post nr.2 skjønte jeg hvertfall ingenting av. Endret 7. august 2007 av nilsso Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det du kan gjøre er at du går inn på routeren din via http f.eks og finner fram "Release" knappen på en av konfigurasjonssidene. Da vil routeren gi beskjed til DHCP serveren hos ISPen din at du slutter "leasen" med den. Så er det bare å trykke på "Renew", og du vil mest sannsynligvis få en ny IP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå