petterg Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Trenger tips om kamera som skal kobles til boligalarm. Det må være en kameratype som klarer seg med også når det er lite lys. Og trenger netverkstilkobling. Det skal ikke bevege seg og trenger ikke trådløs tilkobling. Det bør være billigere og litt mer diskret enn Linksys WVC200 Løsningen jeg tenkte meg var at alarmen trigget et rele som gir strøm til kameraene. Når kameraene får strøm skal de relativt raskt starte å laste opp bilder til en ekstern server. Om kamera har noen bedre måte å kobles til alarmen er det nok gunstig. (Det kunne også vært gunstig om man kunne ha logget seg på og sett dem selv om alarmen ikke er utløst.) Jeg vil heller ha serier med gode stillbilder med intervall enn utvisket video. Noen forslag til egnet kamera? Lenke til kommentar
kRYTEC Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg bruker Panasonic BB-HCM311 i relativt dårlige lysforhold og det fungerer ypperlig. Har også alle de funksjonene du ønsker. Mulig litt høy prisklasse for det du ønsker? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=317102 Lenke til kommentar
petterg Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 dyrere enn linksysen er ikke aktuelt. (har god erfaring med linksysen til overvåkning av fjøs) Hadde håpet å finne noe rimeligere når jeg ikke trenger pan/tilt/zoom/trådløs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå