Irminsûl Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hva er vitsen med dette her? Fikk en lapp i posten om at jeg måtte hente en eske som var for stor til postkassa -- én DVD og masse plastikk oppi en stor eske Ikke at dette har skjedd før (som jeg kan huske), men likevel litt irriterende å dra bort til posten pga. dette. Pakken var fra Amazon.com. Lenke til kommentar
kakarlsen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Huh, underlige greier. Amazon bruker som regel embalasje som ikke er stort større en DVD-coveret. Sikkert tomt på lageret. Kan nevnes at DVDfromKorea også bruker store esker og masse bobleplast for den minste ting, men det regner jeg som positivt da de fleste pakkene jeg har fått derfra har hatt synlige tegn på juling. Endret 6. august 2007 av kakarlsen Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 haha, ka faen? xD Måtte bare le litt. Kanskje dei var tomme for dvd-kartongar? uansett litt morsomt sak, dog slit å måtta henta den på postkontoret >.< Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Supersize esker og en liiiten ting nedi: Been there Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Supersize esker og en liiiten ting nedi: Been there 9219946[/snapback] tradisjon det på julaften, fleire store pakkar til forskjellige folk. bare lureri, liten filleting inni, morsomt for barn dog Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Supersize esker og en liiiten ting nedi: Been there Synes det var noe rart når jeg løftet opp den lette pakka, og hørte rasling når jeg rista på den. Endret 6. august 2007 av Monster Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Butikken jeg jobber i, får jevnlig leveranser fra importører som Nikon, Canon og lignende. Disse to er kriminelle på pakking. En diger eske kan inneholde en eller to bittesmå ting. Samtidig kan vi få et par esker til fra samme leverandør med små ting. Selv om alt, pluss pakkemateriale, fint hadde fått plass i én eske. Og alt kan fint være bestilt samtidig. Er det rart importørene i Norge må ta seg godt betalt for det de selger? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå