Archeron Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 jeg har akkurat kjøpt ny telefon (k810i) med abb og nytt nr. jeg får låst opp op.låsen om noen dager, og skal bruke det gamle nr'et på den nye tlf'n så snart at jeg ikke gidder å gi folk mitt nye nr. derfor har jeg viderekobla den gamle tlf'en min til den nye, så alle anrop kommer dit. det går ikke ann å gjøre det samme med sms'er på en eller annen måte? hadde vært greit å sluppet å ta med den gamle tlf'en overalt hele uka... Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 jeg har akkurat kjøpt ny telefon (k810i) med abb og nytt nr. jeg får låst opp op.låsen om noen dager, og skal bruke det gamle nr'et på den nye tlf'n så snart at jeg ikke gidder å gi folk mitt nye nr. derfor har jeg viderekobla den gamle tlf'en min til den nye, så alle anrop kommer dit. det går ikke ann å gjøre det samme med sms'er på en eller annen måte? hadde vært greit å sluppet å ta med den gamle tlf'en overalt hele uka... 9219813[/snapback] Hvis du har NetCom, kan du bruke SMS+. Da kan du videresende alle meldingene til et annet nummer, en epost-adresse, eller legge inn autosvar (f.eks. at "Jeg har fått nytt nr: ######"). Koster 15,- per måned, og du betaler ikke noe utover det (du betaler altså ikke per sms som videresendes eller autosvarer på). Har brukt tjenesten flere ganger sjøl Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det er så kjekt med NetCom-ansatte på forumet... som kan komme med objektiv informasjon ;-) -snubbel Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 hehe... litt reklame der altså! neida, bruker talkmore på det gamle nr'et, og telenor på det nye. så det funker nok ikke for meg.... Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Det er så kjekt med NetCom-ansatte på forumet... som kan komme med objektiv informasjon ;-) -snubbel 9219977[/snapback] Er det noe i veien for å svare på det han spør om? Jeg fant ikke noe lignende hos Telenor eller Tele2, da hadde jeg tatt det med også. Endret 7. august 2007 av zegenie Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Det er så kjekt med NetCom-ansatte på forumet... som kan komme med objektiv informasjon ;-) -snubbel 9219977[/snapback] Er vel strengt talt helt grei informasjon han kommer med. Så vidt meg bekjent har ikke Telenor en liknende tjeneste. Men det er nok en del kundebehandlere/selgere som poster på amobil.no Mvh Sitronkake Endret 7. august 2007 av Sitronkake Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det er så kjekt med NetCom-ansatte på forumet... som kan komme med objektiv informasjon ;-) -snubbel 9219977[/snapback] Er vel strengt talt helt grei informasjon han kommer med. Så vidt meg bekjent har ikke Telenor en liknende tjeneste. Men det er nok en del kundebehandlere/selgere som poster på amobil.no Mvh Sitronkake 9224151[/snapback] Jepp, på samme måte som det er en god del forhandlere som aktivt deltar i "Forhandlere, etc"-delen av forumet. Synes det er bra at de som ser ting "fra innsiden" også bidrar, om det er kundebehandlere, ansatte i diverse butikker, etc... så lenge man ikke legger skjul på det, er det ingenting galt i det men det var vel strengt tatt heeeelt på siden av emnet Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Misforstå meg ikke, jeg synes det er flott at representanter fra operatørene skriver på forumet. Jeg synes dog det ville være riktig å presisere dette - for eksempel i signaturen. -snubbel Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Misforstå meg ikke, jeg synes det er flott at representanter fra operatørene skriver på forumet. Jeg synes dog det ville være riktig å presisere dette - for eksempel i signaturen. -snubbel 9224211[/snapback] Eg hadde det, men fikk signaturen sensurert pga "reklame". Dessuten e det ingen NetCom-ansatte som svarer/skriver "for" NetCom på forumet her - det eg skriver her e utelukkende egne meninger, og på et forum e det lov å tenke høyt... Gjennomtenkte svar har di aller fleste operatørene egne kommunikasjonsfolk til å komme med Endret 7. august 2007 av zegenie Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Misforstå meg ikke, jeg synes det er flott at representanter fra operatørene skriver på forumet. Jeg synes dog det ville være riktig å presisere dette - for eksempel i signaturen. -snubbel 9224211[/snapback] Eg hadde det, men fikk signaturen sensurert pga "reklame". Dessuten e det ingen NetCom-ansatte som svarer/skriver "for" NetCom på forumet her - det eg skriver her e utelukkende egne meninger, og på et forum e det lov å tenke høyt... Gjennomtenkte svar har di aller fleste operatørene egne kommunikasjonsfolk til å komme med 9224319[/snapback] #7 i retningslinjene sier følgende: #7: Bedrifter og deres ansatte har ikke adgang til å reklamere for seg selv eller sine tjenester i forumet. Kontakt ledelsen på de(t) aktuelle nettsted for reklamering. Forsøk på "snikreklame" kan medføre utestengelse. Grove tilfeller vil bli fakturert etter de til enhver tid gjeldende satser. Vi oppfordrer derimot firmaer til å registrere en offisiell bruker på forumet som de kan bruke for å f. eks svare på tiltale, kundeservice eller informering. Det skal derimot gå tydelig frem av brukeren og innleggene at det er et firma som svarer, ikke en vanlig kunde. Dette kan tydeliggjøres gjennom f. eks brukernavn, avatar og signatur. Ethvert forsøk på reklamering, som f. eks opprettelse av en ny tråd for å informere om at dere setter ned prisene, er ikke tillatt. Dersom du er ansatt av et firma, og diskuterer på forumet angående saker som f. eks varer dere selv fører, firmaet du er ansatt i eller konkurrenter av dere, skal det informeres tydlig om at du faktisk er ansatt av nevnte firma. Du trenger altså ikke opplyse om dette konstant, men kun når det gjelder saker som er relevante ovenfor firmaet du er ansatt i. Til deg og alle andre, gjerne husk dette i fremtiden. Det er for ordens skyld ikke noe iveien med å skrive at du er ansatt i Netcom i signaturen, så lenge signaturen ikke inneholder annen reklame. Dette innlegget her skal ikke kommenteres, reaksjoner på moderering gjøres på pm Back to topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå