Fear the Scare Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 hei, hvordan kan jeg ta opp en "gameplay" som det heter på xbox360 min? koble den gjennom en dvd- spiller og kjøre "record"? Lenke til kommentar
Looke Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 ja det skal gå om du gjør det riktig. eller et tv kort på dataen. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 hmm, jeg tar en ny tråd vis du veit om en ting, jeg fikk men xbox360 idag, men jeg skjønnner ikke hvordan jeg får headsette til å funke, med lyden fra spillet eller er det ikke meningen Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Headsettet skal du bruke til å snakke med andre, der kommer bare lyden av det de andre sier i spillet Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 åja lol... jeg skjønte ikke det, men konsollen blir meget varm, er det normalt, den er ikke såånn at jeg brenner meg på den, men vis jeg holder der i 10 sek så begyner jeg å lure Lenke til kommentar
Saggy Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 gogo red light... Sørg for at konsollen ikke står helt inntil en vegg eller også helst at den står oppreist. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 hmm, men downloading av music uten netverk? går det Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 hmm, men downloading av music uten netverk? går det 9220277[/snapback] Du kan ikke laste ned musikk fra xbox live hvis det er det du mener. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 nei, men hvordan laster ejg ned musikk da Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) nei, men hvordan laster ejg ned musikk da 9226337[/snapback] Skal du overføre musikk til 360. Hvis du skal laste ned musikk fra nettet så bruker du et fildelingsprogram Endret 7. august 2007 av JoeCamel Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 åja, det ga hele får meg du, men hvorfor går det ikke med usb port fil overføring? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Fordi det ikek er mulig og legge over noe som helst fra PC til 360. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 men det du kan gjøre er å streame musikk fra pc til xbox eller brenne en cd fra pc'n og rippe cd'n i xboxen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 brenne en cd fra pc'n og rippe cd'n i xboxen Det får ikke jeg gjort Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 thats weird.. funker for meg Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 åja, det ga hele får meg du, men hvorfor går det ikke med usb port fil overføring? 9226570[/snapback] Hmm, går ikke det? Går ihvertfall an å la mp3spiller/ipod stå i, og høre på musikken. Vet ikke om det går an å kopiere. Fordi det ikek er mulig og legge over noe som helst fra PC til 360. 9261155[/snapback] Johoho. Kan brenne CD'er og rippe. Dette var jo til og med noe av det som appelerte til meg da jeg hørte om Xbox (1). men det du kan gjøre er å streame musikk fra pc til xbox eller brenne en cd fra pc'n og rippe cd'n i xboxen 9261172[/snapback] Jepp. Gjør det nesten hver gang jeg spiller selv. Streamer fra PC. Fin måte å høre podcaster på og. thats weird..funker for meg 9261186[/snapback] Jepp, har selv brent 4-5 cd'er og lagt på HDD'en. Bare så man har litt musikk å høre på. På Xbox var det slik at noen typer CD-R plater ikke funket i det hele tatt. Kanskje det er tilfellet enda, og med Lakus? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Fordi det ikek er mulig og legge over noe som helst fra PC til 360. 9261155[/snapback] Johoho. Kan brenne CD'er og rippe. Dette var jo til og med noe av det som appelerte til meg da jeg hørte om Xbox (1). Ganske stor forskjell på å flytte en fil fra PC til Xbox 360 sin HDD og å rippe en CD inn på 360'en da;) Akkurat som at det er veldig stor forskjell på Xbox og Xbox 360. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Ganske stor forskjell på å flytte en fil fra PC til Xbox 360 sin HDD og å rippe en CD inn på 360'en da;) 9261249[/snapback] Egentlig ikke... Jeg mener, målet er jo det samme: Å få filen inn på hard-disken. Men nei, man kan ikke overføre og lagre filer til HDD'en uten å brenne en CD. Men du sa at du ikke kunne rippe fra en CD. Hvorfor ikke det? brenne en cd fra pc'n og rippe cd'n i xboxen Det får ikke jeg gjort Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg får ikke rippet fra en CD jeg selv brenner ut fra PC'en, med sanger jeg har lastet ned selv. Det vil ikke gå. Kjøpte CD'er fungerer fint, men ikke brente CD'er Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg får ikke rippet fra en CD jeg selv brenner ut fra PC'en, med sanger jeg har lastet ned selv. Det vil ikke gå. 9261261[/snapback] Går fint her. Du brukte sikkert bare en CD-R-type som Xbox 360 er uvenn med. Xbox var fæl der. Hadde mange uvenner blandt CD-R'ene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå