steinhun Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Vil jeg få bra ytelse med dette, eller bør jeg kjøpe et annet hovedkort? Må vel ha nytt minne også kanskje.. Har 533mhz Har en P4 3,2ghz som er klokka til 3,7Ghz.. Ytelsen blir vel merkbart bedre i spill med Quad prosessoren? Har Geforce 7800GT. Edit: Like greit å kjøpe nytt hk, cpu, minne og grafikk kort med det samme og så selge delene rimelig? Endret 6. august 2007 av Celeb0rn Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Noen som har anbefaling? Vil denne prosessoren passe på P5LD2 hvis jeg kjøper nytt minne? Eller vil dere anbefale å kjøpe nytt hovedkort i tillegg? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Hovedkortet passer fint til quad... sjekk link: sjekk her Endret 6. august 2007 av amdme Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Pass på at hovedkortet ditt er revisjon 2. Hvis ikke, støtter det ikke Core 2-prosessorer. Denne informasjonen står som regel på hovedkortets overflate et sted. http://www.asus.com/products4.aspx?modelme...=3&l2=11&l3=185 *Only PCB R2.0(or higher) support Intel® Core™2 processor. Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Takk for svar! Da blir det nok handling på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå