Richard87 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hei, trenger hjelp til og kjøpe en ny PSU, hadde tidligere en Hiper 580w, men denne døde natt til fredag:'( Det jeg har i PC'en er: Athlon XP 64 3700+ 1gb minne(2x 512) 7stk div hardisker 1 dvdrw Nvidia 7900gt Noe ide om hvor stor PSU jeg trenger, og eventuelt et bra(billigt?) merke? Takker for alle svar;) Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 MIst 600watt er vel et godt valg Corsair 630watt kan jo også vurderes. Eller så kan du gå opp til Thermaltake sin 800watt. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Du trenger ikke så sterk PSU. F.eks Corsair HX520W holder lenge. Da har du nok til å oppgradere CPU og grafikkort senere også. Endret 6. august 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Du kan velge ned til 400W om du velger blant disse merkene: -Hiper -Enermax -Silverstone -Corsair -Zalman -Antec -AOpen -be quit -Forten-Source -MIST -OCZ -Seasonic -Tagan -Ultra Lenke til kommentar
Richard87 Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Takker for alle svar, da ble det en 500w Chieftec... (så får jeg heller oppgradere hdd'ene istedenfor og kjøpe nye:P) [EDIT] PS. har noen her erfaringer med Stretto sin nettbutikk? Endret 6. august 2007 av Richard87 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Handlet der før og det gikk helt greit sendte også tingen jeg kjøpte i retur og ikke noe problem der heller selv om det hadde blitt en diger ripe i den ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå