Imsochobo Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Hey, ka er rekkorden deres i ddr oc ?. Jeg har ocz dual 1gb kit platinium series Link til minne info Jeg kjører den på 3-3-2-5-7 @ 550 mhz =) stabilt.. pusher data det til å være ddr1. Bruker Dfi lanparty-ut Nf4 Sli-dr Expert og en amd x2 4400+ 2mb cache Har nå leika litt idag, ene ocz brikka mi er litt defekt så får ikke dratt fram ordentlige test resultater. men Tomshardware med hva som er best av dell h2c eller dem sin build Gå til si soft sandra testen, der scorer dem 6525 på den beste maskinen(bilde er i vedlegg.) JEg scoret 6100 med 550 mhz 3-3-3-8-8 som ikke er helt optimalt for hva rammen kan gjøre, skal sende inn ocz'n nå så får se noen fine oc saker da. Siden ene brikken greier 3-3-2-5-7 @ 564 mhz fint, gleder meg til 2 gode brikker Men leika litt med noen andre maskiner og, mest timings for øyeblikket, venter på kjølepaste, var vist tom =/ så ikke noe fsb enda. Abit Nf8 (nforce 3) Amd 3000+ 512 kb cache Stock amd cooler Geil dual 1gb 3-4-4-8 minne : Fikk en speed på 3-3-4-6 @ 400 mhz Cpu kommer nok til å takle fsb clock siden jeg dro oppi 250 fsb fint på den før. Dfi Lanparty-ut nf-4 sli (ultra) Amd 4400+ 2.4 ghz 1 mb cache Geil dual 1gb 4-4-4-8 400mhz :dro 4-4-4-5 på detta systemet for å legge til den siste som er skjeldent brukt så fikk jeg den til 7 Tjener mest på Frekvens når det gjelder båndbredde, men latency hjelper mye også på andre områder, men komplett er trege :'( Endret 6. august 2007 av iLoVecF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå