Gå til innhold

Ny pc fra komplett ca 15k, noen spørsmål.

Anbefalte innlegg

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...40-71F7747D2C91

Er litt usikker på hovedkortet, ram, harddisken, og psu'en. Passer alt ? eller er det noe jeg burde bytte ut ?

Får jeg plass til alt sammen i kabinettet ?

Og hva er forskjellen på windows vista full og den som jeg har valgt ?

EDIT: Hvor mye koster det og få komplett til og bygget den, og hvordan får jeg de til og gjøre det ?

Endret av OPL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nope.. du må velge nederst etter at du trykket på handlelista di hvor det står masse om at komplett sletter handlelisten hvis et av produktene ikke finnes som lagervare mer osv.. der står det "Må kunne sees og deles med andre" eller noe.. :p

Lenke til kommentar

Fungerte her og.. vet ikke helt på oppsettet... det jeg legger merke til at du kjøper HK som ikke støtter SLI.. dumt.. burde heller kutte ned på GPU og kjøpe SLI HK.. siden da kan du oppgradere til 2 like skjermkort når du måtte trenge mer kraft.. dumt å kjøpe både nytt HK og skjermkort når du trenger mer kraft...

Lenke til kommentar

Er det virkelig så mange som kjører i SLI da? Da jeg kjøpt emin forrige pc, sa alle at jeg måtte passe på å skaffe et oppsett som støttet SLI, men saken er den at nå som grafikkortet begynner å ligge etter, så kjøper jeg mye heller et nytt med ny teknologi enn å kjøpe enda et av det gamle sørpet.

Vet ikke hvilke tanker trådstarter har i forhold til SLI, men for meg er dette i alle fall en unødvendig funksjon.

Ang. musen du har valgt, så mener jeg å huske at denne ikke lå så godt i hånda (om det er den musen jeg prøvde, husker ikke helt). Hva med G5? For ~200 kroner mer får du denne sexy musen.

Lenke til kommentar
Er det virkelig så mange som kjører i SLI da? Da jeg kjøpt emin forrige pc, sa alle at jeg måtte passe på å skaffe et oppsett som støttet SLI, men saken er den at nå som grafikkortet begynner å ligge etter, så kjøper jeg mye heller et nytt med ny teknologi enn å kjøpe enda et av det gamle sørpet.

Vet ikke hvilke tanker trådstarter har i forhold til SLI, men for meg er dette i alle fall en unødvendig funksjon.

Ang. musen du har valgt, så mener jeg å huske at denne ikke lå så godt i hånda (om det er den musen jeg prøvde, husker ikke helt). Hva med G5? For ~200 kroner mer får du denne sexy musen.

9219609[/snapback]

IKKE G5.

Da tar du heler MX518. Gode optiske muser er mye bedre enn lasermuser.

Lenke til kommentar

Hadde vært fint om noen kunne svart på disse spørsmålene så er jeg fornøyd :)

Får jeg plass til alt sammen i kabinettet ?

Og hva er forskjellen på windows vista full og den som jeg har valgt ?

hvor mye koster det og få komplett til og bygget den, og hvordan får jeg de til og gjøre det ?

Lenke til kommentar

Ja, de delene passer inn i kabinettet. Send en mail til komplett å spør hva de skal ha for å sette sammen din handlekurv, er vel 500 kroner det ligger på, eller?

Er ingen Vista-versjon som heter "full", så det du ser er vel kanskje at det er fullversjon? Link gjerne til den Vista-full greia du snakker om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...