Efreet Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Dumme meg! Bestilling: Hvorfor kommer jeg ikke videre fra skjemaet der jeg legger inn adressen min? Jeg har postboks som leveringsadresse. Svar: Vårt system har fått en liste over alle postnummer fra posten som har bare postbokser. Disse postnummerene kan ikke brukes som leveringsadresse. Vennligst oppgi en gateadresse. Under "ordrekommentar" på siden der du bekrefter ordren kan du legge en manuell kommentar om at vi skal overstyre dette, og sende varen til en postboks. Det er kun mulig for servicepakke. Vel. Der var problemet løst. Første spørsmålet på FAQ, at det går an Tar full ære for den, Multicom skal ikkje ha noko kritikk, faktisk litt ros for at det står som Nr. 1. konklusjon: Alt nedanfor er den egentlege posten: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX STOR EDIT: Vel. Det er ikkje komplett multicom sin feil. Fungerer med min private brukar her heima. Men ikkje med bedriftsbrukaren. Får denne feilmeldinga: NB!: Alle felter merket med * må fylles ut. Hvis du ikke har en vei/gateadresse, kan du oppgi stedsnavnet der du bor. Alle felter merket med * er fylt ut. LEveringsadressen satte eg som ein postboks, men det virker ikkje som dette er problemet. Så eg forstår det slik at det er problem med den brukaren det er snakk om. Må den verifiserast? Kva er det som er problemet her? frustrerande detta. Skal handle på Multicom nå, men sliter med siden. Prøvd både Mozilla FF og IE. har funnet det eg skal ha, og er i handlekurven. Logget inn på brukeren og har skrevet inn faktura- og leveringsadressene. Klikker "NESTE". Men den samme siden laster seg bare igjen, og eg kjem ikkje til "FRakt" delen, berre i loop tilbake til "faktura og leveringsadresse" Kva kan eg gjere? kan det vera ein plugin eg manglar? SKikkeleg frustrerande :/ edit: Prøvde med Opera nå også, det fungerte IKKJE. Men eg fekk opp ein ny ting, det står noko "This page is secure, blah blah check for fraud?" Vel, den fant ingen "fraud". så greit nok. Kva kan eg gjera?! Typisk min uflaks ditta her Endret 6. august 2007 av Efreet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg