Xanitra Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg har et rom med et tak. Overflate ca. 3x3 meter. Kjøpt slike speil. 30x30 cm speil fra ikea med medfølgende dobbeltsidig tape. Tjoho. Men er det noe særlig å klistre dette opp på taket? Gravitasjon å greier. Om jeg får en slik speilplate i hodet kan jeg si "sajonara Ojiwara. " Men det hadde vært kult da. hjelp herunder takk. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Tror ikke jeg hadde stolt på det limet som er fra før jeg, men. Hva med å bruke noe sterkt epoxylim, eller lignende da? Men da bør man kanskje skru oppi en eller annen type plater først, om man en dag ombestemmer seg... Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 tja, kanskje det.. men da var det det med å skru opp plater... æsj. Gadd ikke alt for mye ekstra arbeid for noe som bare skal se stilig ut., Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hva med å stifte fast papp istedenfor plater? Burde sitte fast det og... Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Lim det fast med tec7 eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå