karoam Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Aner ikke hvor jeg skal spør om dette, så jeg prøver lykken her. Vi tenkte oss en tur til syden i Oktober, men aner overhode ikke hvor vi skal dra, (har ikke vært i syden på denne tiden av året før) Er det noen som har et par stalltips? Vi tar med oss både foreldre og barn, og er ikke interessert i noe "partytur". All tilbakemlding blir satt STOR pris på. På forhånd TAKK! Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Hmm.. Vis det er endel små barn, burde du/dere kanskje prøve Jardin Foya Blanca i Spania(Alicante), nesten bare normenn der, de som jobber i resepsjonen snakker også norsk. Veldig barnevenlig, men det er ikke så veldig fin natur utafor det området. Vis du skal ha fin natur og ordentlig god mat, bør du dra til Nice i Frankrike, jeg har vært der to ganger i mitt liv, men det har vært en kjempe fine reiser begge gangene. Anbefaler spesielt å dra til byen Antibes, veldig fint der.. HTG Endret 6. august 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
karoam Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Hmm.. Vis det er endel små barn, burde du/dere kanskje prøve Jardin Foya Blanca i Spania(Alicante), nesten bare normenn der, de som jobber i resepsjonen snakker også norsk. Veldig barnevenlig, men det er ikke så veldig fin natur utafor det området. Vis du skal ha fin natur og ordentlig god mat, bør du dra til Nice i Frankrike, jeg har vært der to ganger i mitt liv, men det har vært en kjempe fine reiser begge gangene. Anbefaler spesielt å dra til byen Antibes, veldig fint der.. HTG 9219393[/snapback] Hmm, hørest spennende ut! Vi tenker spesilet på hva som passer best for oktober måned. Aner jo ikke hvordan temperaturer og slikt er...Ikke så lett dette her! HAr vurdert Hellas, Spania, Italia øyer omkring der til nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå