Tuttebobo Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Enthral er support, så æ d sagt! Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 ser ikke ut til at det blir noe pest på meg... Må bruke pengene på kalkulator og annet kjedelig sjit. Faen det suger å leve på studielån... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 ser ikke ut til at det blir noe pest på meg... Må bruke pengene på kalkulator og annet kjedelig sjit. Faen det suger å leve på studielån... Ehm? Kalkis? Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Begynnte på høgskole i år, så må ut med et par tusen for en kalkulator som er godkjent. det går også en del penger på kompendier og bøker. Faen det er surt å bruke så mye penger på så kjipe ting... Endret 15. januar 2008 av svartskog Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvor kjipe er egentlig folka på South of Heaven på aldersgrense og legimitasjon? Ganske kjpe. Er flere jeg kjenner til som har vært "uheldige" å bli kastet ut fordi de har vært "overstadige". Lenke til kommentar
Ostekake Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Enthral sitt sett bråkte verre. Jeg har aldri vært på en konsert tidligere der de har spilt så høyt. Godt gjort å bli svett i øra når en står der som en idiot med noen øreklokker som kan gi asosiasjoner til Mikke mus. Peste Noire hadde noe mer balansert og riktig lyd. Jeg opplevde det ikke så høyt som det Enthral produserte.Minus for at settet deres ikke var allverdens. Det var omtrent over før det hadde begynt. Ellers var det en veldig bra opplevelse synes jeg. Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Bra konsert, men en smule dårlig publikum. Kanskje derfor de valgte å kutte settet kort. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Blir ikke mer morro enn du lager sjæl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå