Acrid Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Jess! Lørdag 19. januar står det franske black metal-orkesteret Peste Noire på scena og speller til dans. South of Heaven slår til igjen. Hvem som er oppvarmere vites ikke enda. Glinter'n er selvskrevet som medpublicumer. Liveclips: http://www.southofheaven.no/ http://www.myspace.com/pestenoire #La til dato i emnetittelen - cun# Endret 14. august 2007 av cun Lenke til kommentar
Ostekake Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det der blir gøy. Hverken mer eller mindre. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 lite spørsmål: vil det være 18 eller 20? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Alle Soh-kvelder er 18 såvidt jeg veit., Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Bra! nå ble jeg lettet. Gleder meg jævlig til å høre hvordan vokalen er live. virket jo ganske bra på Le Mort Joyeux Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Bumper denne for å stille enda mer spørsmål. Hvordan er det med biletter ? kan det forhåndsbestilles? Er jævlig kjipt å reise 150 mil for å finne ut at det er fullt.. Endret 28. november 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Ostekake Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 http://www.billettservice.no/html/artist.h...+NOIRE+%28FR%29 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Akkurat nå fikk jeg lyst til å drepe de som satt 18 års aldersgrense på den konserten. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fanden som jeg gleder meg! Aaaaaaaah Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dritkjipt at jeg ikke har noen venner som liker samme musikk som meg, ellers skulle jeg dratt på mange konserter. Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Akkurat nå fikk jeg lyst til å drepe de som satt 18 års aldersgrense på den konserten. Jeg fikk lyst til å drepe den som er ansvarlig for at jeg ikke ble født 21 dager tidligere. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 mangler bare et rimelig hotell, så er turen i boks. Faen at det skal koste 3000+ å se PN, Men det er faen verdt det Lenke til kommentar
Ostekake Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Dritkjipt at jeg ikke har noen venner som liker samme musikk som meg, ellers skulle jeg dratt på mange konserter. Offtopic Hva med å gå alene? Lurer på hvordan dette blir. Nå gjenstår det bare å finne ut hvor Betong er, og hvordan man kommmer dit. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Dritkjipt at jeg ikke har noen venner som liker samme musikk som meg, ellers skulle jeg dratt på mange konserter. Offtopic Hva med å gå alene? Lurer på hvordan dette blir. Nå gjenstår det bare å finne ut hvor Betong er, og hvordan man kommmer dit. Ta t-bane til Majorstua, gå til Chateau Neuf... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Dritkjipt at jeg ikke har noen venner som liker samme musikk som meg, ellers skulle jeg dratt på mange konserter. Offtopic Hva med å gå alene? Nei, jeg er bare 15 år og kommer ikke inn på mye heller. Pluss at man vet ikke hva slags raringer det er på konserter. Kjedelig og gå alene og Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Jeg syns faktisk det er bedre å være alene på konsert enn med venner. Da kan man bare slippe seg løs og ikke tenke på om de andre syns det ser teit ut, eller hvor de blir av i mengden, plutselig vil en kar spy eller blir kasta ut så må man stresse med det osv osv. Endret 11. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Greit nok for deg som er voksen. Jeg er 15 år, ganske liten og vil helst ikke bli hivd i moshpiten med 10 svære 28-åringer elns. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Dette var gromme saker, mulig jeg tar meg en tur. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Se om gryna holder, mulig jeg svipper innom til en liten svingom. Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvor kjipe er egentlig folka på South of Heaven på aldersgrense og legimitasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå