kjetilm Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) VIs jeg kjøper en painball pakke: http://www.mamut.com/paintballWEB/subdet320.htm Tippman Custom Pro E med 2stk co2 flasker Kan jeg velge selv om jeg vil bruke luft/oksygen eller CO2? Kan jeg bytte mellom det uten at det gjør skade? Pakken kostyer 3650 m/frakt' Takker for alle svar Endret 17. august 2007 av kjetilm Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 VIs jeg kjøper en painball pakke: http://www.mamut.com/paintballWEB/subdet320.htm Tippman Custom Pro E med 2stk co2 flasker Kan jeg velge selv om jeg vil bruke luft/oksygen eller CO2? Kan jeg bytte mellom det uten at det gjør skade? Pakken kostyer 3650 m/frakt' Takker for alle svar 9219108[/snapback] Du kan kjøre luft på Tippman. Co2 er noe dritt som du sikkert vet og det burde du holde deg unna. Ødelagger faktisk børsa over tid. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Nei, flasker som er laget for CO2 kan ikke brukes til oksygen. (Mulig man kan bruke CO2-flasker til oksygen, det vet jeg ikke.) Lenke til kommentar
kjetilm Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 men kan jeg bare bytte ut tanken til oksygen elelr må jeg kjøpe til noe mere? Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Du må velge luft pakken om du vil spille med luft, denne koster noe mer. Er ikke bare å sette på en tank med luft. Lenke til kommentar
cantwo Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Råder deg til å kjøpe luft. Er dritt med co2.. Markøren fryser osv. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Hadde ett spørsmål, fikk svar en annen plass.. Endret 17. august 2007 av raging king Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå