rvenes Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Kordan finner eg igjen mine eigne poster? Er jo bare reine flaksen vis finner igjen det man har spørt om jo. På Delphi var det jo så greit... Show discussions... with unread messages to me. Men her er jo alt i ei koke... eller finnes det ein funksjon til det her også? Og vis eg finner ein post som eg har vært inne på før, og ikkje husker ka som stod i dei første meldingene... kordan får eg sett det? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 Tar jeg ikke feil er det en funksjon som gjør at du får mail da noen svarer. Ellers kan du finne frem til en post du har svart på og trykke på navnet ditt...der står det liste over alle meldingene du har skrevet inn. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. september 2001 Forfatter Del Skrevet 25. september 2001 ehh... det var jo tungvint... det må dem fixe på. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 Quote: On 2001-09-25 19:08, Cornel skrev:ehh... det var jo tungvint... det må dem fixe på. Tungvindt ?? Du trykker på navnet ditt, og så trykker du på "Vis meldinger fra denne brukeren". Synes det er ganske enkelt jeg... (Ihvertfall enklere enn på Delphi) Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 10. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2001 ja, vis du finner navnet ditt ein plass Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 10. oktober 2001 Del Skrevet 10. oktober 2001 Hvis du har et hue enplass skal dette være en enkel sak BobboZ Athlon Rulez Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Poenget med og være så frekk i kjeften da? Lenke til kommentar
AndyNor Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 hvorfor ikke bare søke på ditt nick. da får du frem linken til deg selv, og alt du har skrevet Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Cornel, er du veeldig langsint? Det er jo nesten 2 år siden den posten kom. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 1: Søk på nicket ditt. 2: Gå nederst på hovedsida over folk som er logget inn. Klikk på nicket ditt og klikk så på "Show posts by" 3: Let de frem manuelt Det er vel de metodene som finnes... Søking er definitivt den aller enkleste og kjappeste... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Poenget med og være så frekk i kjeften da? Han hinter kanskje til holdningen din? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Cornel, er du veeldig langsint? Det er jo nesten 2 år siden den posten kom. hahaha Makan som du graver opp gamle poster nå Cornel? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Her finner du dine innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå