Gå til innhold

Trenger nytt skjermkort til nyere spill(hvilket)?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vurderer å kjøpe nytt skjermkort som støtter DX10. Nå har jeg Powercolor X850 256 mb skjermkort.

Leter etter PCI - Express kort siden hovedkortet støtter dette.

Prisklassen skal vel ligge rundt 1000 - 2000 kr. Noen som har noen gode forslag som gjør at jeg kan kjøre nyere spill som krever en del?

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Age of Conan er Pre-public Beta.

Vent til du kommer med i public-beta. se ytelsen der og bestem deg deretter... bare idioti å kjøpe skjermkort til noe som ikke kommer før om noen mnd. Det blir bare utdatert før den tid uansett.

(seff. er det "greit" om du da har andre ting som grunnlag til å ville bytte i tillegg da...men å bare kjøpe skjermkort i dag for 1 ting som ennå ikke er lansert blir for dumt)

Lenke til kommentar
Age of Conan er Pre-public Beta.

Vent til du kommer med i public-beta. se ytelsen der og bestem deg deretter... bare idioti å kjøpe skjermkort til noe som ikke kommer før om noen mnd. Det blir bare utdatert før den tid uansett.

(seff. er det "greit" om du da har andre ting som grunnlag til å ville bytte i tillegg da...men å bare kjøpe skjermkort i dag for 1 ting som ennå ikke er lansert blir for dumt)

9219038[/snapback]

Ja okey, men tenkte også på og oppdatere skjermkortet mitt. Rettet blikket spesielt mot Age of Conan, men også mot andre nyere spill. Har prøvd "nyere" demoer og ser at skjermkortet sliter.

Men noen som har noe forslag til nytt skjermkort?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...