Dryzz Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Greit, har sokt rundt paa forumet, og ikke funnet hva jeg har letet etter, og lager derfor en ny traad. Sitter naa i utlandet, og onsker aa oppdatere pspen min, ferien skal vare i en maaned og har begynt aa gaa lei visse ting paa den Om jeg kunne faatt anbefalninger til homebrew spill og programmer/spill som kunne holdt meg underholdt i minst 2 uker fremmover hadde vaert fantastisk Bare post navnet paa Homebrewen og en kort forklaring paa hva den gjor, setter stor pris paa dette, takker Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Er jo noen tråder om dette litt lengre ut i sidetallet på denne delen av forumet, men pytt pytt. Noe som kanskje kan være interressant av programmer, er iRShell. Veldig mye man kan gjøre med det der. Ellers så er det jo alt av emulatorer, og div andre ting jeg ikke kommer på.. En god start på å finne homebrew er her: PSP Hacks - Downloads - Homebrew Her finner du vel egentlig ganske mye homebrew.. Lykke til! Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Hei, Jeg har kompilert en liste over homebrew du kan sjekke ut. Spill: Hex Axis XXI - Anbefales Awaker - Anbefales Halo PSP 48 Hour Pong The Stroke of Link - Anbefales Zelda PSP - Linkens Quest Applikasjoner: Light MP3 Babblr PeP-Viewer PSPoste irShell - hot Emulatorer: Daedalus N64 gpSP - GBA-Emulator PSPUAE - Amiga-emulator CPS1PSP - Capcom Arcade Emulator MMS Plus - Sega Master System-emulator SNES TYL - Anbefales DGEN - Sega Mega/Genesis-emulator Endret 13. august 2007 av GauNodachi Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 gpSP, GBA-emulatoren, ANBEFALES Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Takker! Den kompilerte listen var til stor hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå