phex Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Noen som vet hvilken butikk/nettbutikk som selger den billigste Teamgeist-matchballen? Eventuelt, noen som har noen gode baller å anbefale som er litt billigere? Endret 7. august 2007 av phex Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 De aller aller fleste butikker selger nok billigversjoner av ballene. Har du sjekka på noen nettbutikker i det hele tatt eller? torshovsport har noen av de, men regner med at butikker som G-sport og Intersport nok har en del å velge mellom. Lenke til kommentar
kb_thn Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Noen som vet hvilken butikk/nettbutikk som selger den billigste Teamgeist-ballen? Eventuelt litt billigere alternativer til Teamgeisten. 9218756[/snapback] skal du ha machballen eller "liksomballen" som ikke er limt men sydd i ruter? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Han sier jo klart og tydelig at han skal ha den billigere versjonen, altså ikke den som er støpet. Lenke til kommentar
kb_thn Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Han sier jo klart og tydelig at han skal ha den billigere versjonen, altså ikke den som er støpet. 9227204[/snapback] det er jo ikke sikkert det.. det er jo forskjellige priser på den også... Lenke til kommentar
phex Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 skal du ha machballen eller "liksomballen" som ikke er limt men sydd i ruter? 9227161[/snapback] Skal ha matchballen. Skjønner at det var lett å misforstå, har endret det første innlegget. Lenke til kommentar
kb_thn Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 skal du ha machballen eller "liksomballen" som ikke er limt men sydd i ruter? 9227161[/snapback] Skal ha matchballen. Skjønner at det var lett å misforstå, har endret det første innlegget. 9227982[/snapback] akkurat! det var det jeg trodde... jeg er ikke sikker på akkurat hvor, men du får ballen for 799 noen steder..har du sett no i butikker eller? Lenke til kommentar
phex Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Ja, har sett den til 800 kroner, men er det den billigste prisen man kan få en Teamgeist for i Norge? Har nemlig hørt at den finnes til 600 (eller 700?) noen steder, men hvor og/eller hvordan? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Så det du sier er at du skal ha den offisielle matchballen, så billig som mulig? Da skjønte jeg ikke formuleringen din, og beklager for det. Uansett selger de den på de fleste nettsteder, de fleste har vel rundt samme pris (999), men du kan vel alltids finne unntak. Du kan jo også se på Champions League ballen, som er akkurat samme ball, bare andre farger. Lenke til kommentar
kb_thn Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Så det du sier er at du skal ha den offisielle matchballen, så billig som mulig? Da skjønte jeg ikke formuleringen din, og beklager for det. Uansett selger de den på de fleste nettsteder, de fleste har vel rundt samme pris (999), men du kan vel alltids finne unntak. Du kan jo også se på Champions League ballen, som er akkurat samme ball, bare andre farger. 9228188[/snapback] en liten rettelse: Champions League ballen er ikke samme som teamgeistballen...det er stor forskjell.. jeg anbefaller sterkt å kjøpe vm ballen til 800... har ikke hørt om noe billigere... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hva er forskjellen da, om jeg tør spørre? Såvidt jeg kan se er de støpt på akkurat samme måte...? Lenke til kommentar
phex Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 jeg anbefaller sterkt å kjøpe vm ballen til 800... har ikke hørt om noe billigere... 9228630[/snapback] Ok, får vel gjøre det. Lenke til kommentar
kb_thn Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) gjør det den er utrolig digg:P Endret 8. august 2007 av kb_thn Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 gjør det den er utrolig digg:P 9238149[/snapback] Personlig liker jeg ikke denne ballen så veldig, den får en merkelig dupp på enkelte skudd og langpasninger. EM ballen fra portugal er helt klart best. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 9238149[/snapback] Kunne du tenke deg å fortelle hva forskjellen på en VM-ball og en Champions League-ball er? Lenke til kommentar
kb_thn Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 9238149[/snapback] Kunne du tenke deg å fortelle hva forskjellen på en VM-ball og en Champions League-ball er? 9243844[/snapback] sorry bomma litt der. skjønte ikke at du mente den nyeste Men jo! de er prikk like, så her er det smak og behag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå