Gå til innhold

Side om bedrift som selger tørrfisk

Anbefalte innlegg

For veldig lenge siden lagde jeg en hjemmeside for en bekjent. Nå tenkte jeg at jeg skulle rydde litt opp og lage ny.

gammel side

Ikke spør meg hvorfor han måtte ha google på slutten av adressen sin.

Den nye ser slik ut

ny side

Websiden er til for bedriften hans som selger tørrfisk. Jeg har noen bilder av tørrfisk. Det er de to bildene som er på den gamle siden.

Jeg er litt fornøyd med selve basisen. Resten er jeg mindre fornøyd med.

Jeg tar ikke penger for noe av det jeg gjør.

EDIT:

Slik så siden ut da jeg la den ut:

91771.jpeg

Endret av Stegz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, det er iallefall et steg fremover. Det gamle designet var ikke noe å se på i det hele tatt, så jeg kommer til å kommentere det nye:

- Aldri, ALDRI midtstill innholdstekst.

- Prøv å bruke farger som ikke er så veldig "knæsje". Tenker spesielt på header og linker.

- Tabeller er en dårlig måte å bygge opp en layout på.

- Innholdsteksten er et par px for stor til at det blir behagelig å lese.

- Lag en ny header.

- Prøv å sprite opp designet litt med flere detaljer, sånn det er nå så virker det veldig stusselig.

Lenke til kommentar
Vel, det er iallefall et steg fremover. Det gamle designet var ikke noe å se på i det hele tatt, så jeg kommer til å kommentere det nye:

- Aldri, ALDRI midtstill innholdstekst.

- Prøv å bruke farger som ikke er så veldig "knæsje". Tenker spesielt på header og linker.

- Tabeller er en dårlig måte å bygge opp en layout på.

- Innholdsteksten er et par px for stor til at det blir behagelig å lese.

- Lag en ny header.

- Prøv å sprite opp designet litt med flere detaljer, sånn det er nå så virker det veldig stusselig.

9218857[/snapback]

Nå har jeg fått teksten sidestillt, jeg har fjernet tabellen i menyen. Skiftet skriftstørrelsen fra 16 til 14 og jeg har puttet på et bilde med en strek under hver link.

Jeg er veldig dårlig til å lage logoer, og er skikkelig nybegynner på photoshop.

kunne noen ha hjulpet meg litt med det?

EDIT:

Nå har jeg endret på farger også

Hvordan er det jeg tar vekk underline og bold på linkene til venstre?

Endret av Stegz
Lenke til kommentar
Jeg er veldig dårlig til å lage logoer, og er skikkelig nybegynner på photoshop.

kunne noen ha hjulpet meg litt med det?

Si meg.. tar du webdesign oppdrag, å så spør du folk i et forum om dem kan gjøre (eller dine ord. "hjelpe") det for deg?!

Ang. designet, det er ikke noe bra å si om det, beklager, skulle gjerne gitt deg masse skryt.. men det har blitt løgn. Begynn på nytt, tenk "fresht", besøk gjerne noen showcase gallerier...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...