CrasY Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Musen min fungerer ikke under SlackWare 8.1 og jeg har kjørt både xf86config og XFree86 -configure, men den vil ikke virke i KDE vel og merke. Har optisk PS2 Microsoft Intelligent mouse. Det skal jo være støtte for det, men musen flyr til alle kanter når jeg beveger på den i KDE. -Mvh Henrik Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Prøv "killall -9 gpm" (ingen garantier) Lenke til kommentar
CrasY Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Hvorfor skal jeg kille i console når jeg skal inn i X? Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 hm... skjønner ikke helt hva du mener med det du skrev nettopp men, denne kommandoen jeg skrev "killer" gpm'en, den er en mus-repeater som kan lage trøbbel for x. Ta forøvrig en titt i /etc/rc.d/rc.gpm der står det noe om det... Lenke til kommentar
CrasY Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Ok! Jeg får teste når jeg kommer hjem fra jobb Setter du opp en bouncer for meg slik at jeg får irc via port 80? Streng firewall her...kjedelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå