curly4ever Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg skal snart på en lang biltur til Moss(bor i Haugesund og turen tar sikkert 8-10 timer), og jeg lurer litt på hva en PSP koster, hvilke spill som er underholdende. Må nevne at jeg ikke er interessert i bil spill eller sport spill. Er det egentlig verd å kjøpe en? Hvilke filmer kan man kjøpe? Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Prisen ligger vel på rundt 1.500 kroner. Er en del bra spill ute, bl.a. to GTA-spill. Foreslår du titter her for å se om noen av spillene interesserer deg. Angående UMD-filmer, er det jo blitt utgitt en del. Noen også ganske så billig. CDON har en del filmer. Om jeg vil anbefale deg den? Tja, kommer an på om du synes noen av spilla høres artig ut. PS: Skal også nevnes at det kommer en ny versjon av PSP i september. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Kan også nevnes at du kan legge inn dine favoritt Playstation One spill, via noen enkle modifikasjoner. (+ gamle SNES, Gameboy, NES, N64 spill +++) Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Ikke sånn for å stjele tråden din curly4ever, men noe som vet om det finnes noen gode anime filmer på UMD? Helst uten vold Har aldri sett UMD filmer i butikker, noen i Oslo som selger det? Endret 6. august 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) LocoRoco er et underholdenes spill, samt GTA spillene Men hadde jeg vert deg som skulle kjøre helt til Moss så ville jeg nok kjøpt et ekstra batteri også. Batteriet på PSP'en er ikke verdens beste 4-5 timer med spilling eller noe sånt Endret 6. august 2007 av nintendo_ds Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 LocoRoco er et underholdenes spill, samt GTA spillene Men hadde jeg vert deg som skulle kjøre helt til Moss så ville jeg nok kjøpt et ekstra batteri også. Batteriet på PSP'en er ikke verdens beste 4-5 timer med spilling eller noe sånt 9219543[/snapback] Eventuelt en billader kanskje? Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Hmm, kanskje jeg skal vente på den PSPen som kommer i september... Er enda usikker på om jeg skal kjøpe en, for jeg har ikke et stor budsjett... Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) LocoRoco er et underholdenes spill, samt GTA spillene Men hadde jeg vert deg som skulle kjøre helt til Moss så ville jeg nok kjøpt et ekstra batteri også. Batteriet på PSP'en er ikke verdens beste 4-5 timer med spilling eller noe sånt 9219543[/snapback] Eventuelt en billader kanskje? 9219634[/snapback] vell, ja. Kommer kansje ann på hvor han sitter i bilen I fører sete er det jo greit men vis du sitter i baksete kan det bli et problem tror jeg? Forsten den nye PSP'en vil få 9 timers spille tid og koste det samme som nådagens PSP Som betyr ca. 1400-1600kr Endret 6. august 2007 av nintendo_ds Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg leste at den nye psp har samma batterilevetid med det batteriet som følger med, men viss man setter inn det gamle psp batteriet fra de pspene som selges ute i dag så blir den lenger Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Jeg synes jeg leste enn plass at grunnen til at den nye PSP'en fikk bedre batteri levetid var fordi den fikk et mindre batteri? Så da kan jo ikke den gammle psp'en sitt batteri passe i den nye Edit: Tok feil du kan bruke det gammle batteriet for å få bedre batteri http://konsollguiden.no/component/option,c...062/Itemid,121/] Endret 6. august 2007 av nintendo_ds Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 kungfu hustle. er en artig film har den på umd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå