Gå til innhold

Har noen spørsmål om PSP.

Anbefalte innlegg

Jeg skal snart på en lang biltur til Moss(bor i Haugesund og turen tar sikkert 8-10 timer), og jeg lurer litt på hva en PSP koster, hvilke spill som er underholdende. Må nevne at jeg ikke er interessert i bil spill eller sport spill.

Er det egentlig verd å kjøpe en? Hvilke filmer kan man kjøpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisen ligger vel på rundt 1.500 kroner. Er en del bra spill ute, bl.a. to GTA-spill. Foreslår du titter her for å se om noen av spillene interesserer deg.

Angående UMD-filmer, er det jo blitt utgitt en del. Noen også ganske så billig. CDON har en del filmer.

Om jeg vil anbefale deg den? Tja, kommer an på om du synes noen av spilla høres artig ut.

PS: Skal også nevnes at det kommer en ny versjon av PSP i september.

Lenke til kommentar

LocoRoco er et underholdenes spill, samt GTA spillene ;)

Men hadde jeg vert deg som skulle kjøre helt til Moss så ville jeg nok kjøpt et ekstra batteri også. Batteriet på PSP'en er ikke verdens beste 4-5 timer med spilling eller noe sånt ;)

Endret av nintendo_ds
Lenke til kommentar

Men hadde jeg vert deg som skulle kjøre helt til Moss så ville jeg nok kjøpt et ekstra batteri også. Batteriet på PSP'en er ikke verdens beste 4-5 timer med spilling eller noe sånt ;)

9219543[/snapback]

Eventuelt en billader kanskje? :hmm:

Lenke til kommentar

9219543[/snapback]

Eventuelt en billader kanskje? :hmm:

9219634[/snapback]

vell, ja. Kommer kansje ann på hvor han sitter i bilen :p I fører sete er det jo greit men vis du sitter i baksete kan det bli et problem tror jeg? :p

Forsten den nye PSP'en vil få 9 timers spille tid og koste det samme som nådagens PSP ;) Som betyr ca. 1400-1600kr ;)

Endret av nintendo_ds
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...