ihandela Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hei! Min PC lager vibrasjoner i gulvet så det høres ned i stuen og det er rimelig irriterende. Søker noen konkrete "best practice" løsninger på demping av vibrasjoner fra kabinett til gulv. Noen som kan hjelpe? mvh, -i Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Gummiknotter? Burde ikke være verre ... Goscinny Lenke til kommentar
ihandela Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Gummiknotter? Burde ikke være verre ... Goscinny 9219831[/snapback] Hvor får jeg tak i det? Er det hvilken som helst gummiknotter?? Har du brukt det med godt resultat? -i Lenke til kommentar
ihandela Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 tamtamtam-ta GOOGLE!! 9218920[/snapback] Smart ass! Hva er vitsen med dette forumet da når jeg får slike svar? Jeg har søkt på nettet og funnet mye rart, men tenkte at det måtte være noen med erfaring på demping her på forumet som kunne gi meg et godt råd om noe som virkelig funker. Enig? -i Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 tamtamtam-ta GOOGLE!! 9218920[/snapback] Smart ass! Hva er vitsen med dette forumet da når jeg får slike svar? Jeg har søkt på nettet og funnet mye rart, men tenkte at det måtte være noen med erfaring på demping her på forumet som kunne gi meg et godt råd om noe som virkelig funker. Enig? -i 9223828[/snapback] husk at google er din venn, og det vil den alltid være, du kan finne alt om du så må skru av familiefilteret, faktisk så står denne tråden her også nå! Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Finn noe gummi som du lar pcen stå på Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Bruk noe som er så mykt som mulig under maskinen så den ikke blir ustabil. Et annet triks er å henge opp harddiskene i o-ringer Da mister du stort sett all vibrasjon. Kanskje dekobe mekanisk noen vifter i kabinettet også. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Gummiknotter har de iallfall på biltema ... Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå