Gå til innhold

Erfaringer med spillxperten.no


Anbefalte innlegg

Vel, jeg ville vel tatt med meg et par venner istedenfor dama hvis du vurderer å dra opp :evil: Hadde jeg hvert deg ville jeg ikke nåle med å tan ihvertfall!

 

Si at enten så skal du ha dobbelt tilbake + reisepenger (inkludert for på veien).

Eller så gir dere personen skikkelig Norsk VIKINGJULING!

Fån til å reise til Bærum, så kan jeg tan for deg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Norway:

Vel norgeste verste politi distrikt? Vel tror nok det må seg slått av Haugesunds politi distrikt. Pga. de ubrukelige idiotene måtte ei som jeg kjente dø. Dette er Sauda saken som det stod så mye om i aviser og TV for 2 mnder siden. Jeg gjikk i paralell klassen hennes i tre år, selv om jeg ikke kjente henne så veldig godt synes jeg alikevel at det er triste greier. Politi rykket ikke ut når de fikke henvendelsen på 112. Og allerede sist uke hadde en pub ansatt i Sauda prøvd å ringe 112, men ingen tok telefonen, og ei jente ble påført personskader. Dette kunne ha vært unngått!

 

Dette var off-topic. Men jeg mener at skal man gjøre noe her i Norge må man ta saken i egne hender, for politi`et her i Norge er mer opptatt av å skrive ut fartstbøter og ta stakkars trafikk syndere! POLITIET ER EN VITS!!!!

Lenke til kommentar

fant følgende:

 

Domain Name................: spillxperten.no

Organization Handle........: GXTJ1O-NORID

Registrar Handle...........: REG42-NORID

Legal-c Handle.............: TJ395P-NORID

Tech-c Handle..............: HH1R-NORID

Zone-c Handle..............: HH1R-NORID

Bill-c Handle..............: TJ395P-NORID

Nameserver Handle..........: NS3077H-NORID

Nameserver Handle..........: NS167H-NORID

Nameserver Handle..........: NS677H-NORID

 

Additional information:

Created: 2002-08-29

Last updated: 2002-12-19

 

NORID Handle...............: GXTJ1O-NORID

Organization Name..........: GRAF X Tommy Johansen

Organization Number........: 981233492

Post Address...............: Vårstien 13

Postal Code................: NO-2611

Postal Area................: Lillehammer

Country....................: Norway

Phone Number...............: +47 98 48 68 36

Fax Number.................:

Email Address..............:

Lenke til kommentar

SkyLine , du gir meg et eksempel , men jeg kan ikke gi deg kilden , men jeg tror det ble offentlig gjort et sted at Stavanger politi distrikt er det verste.

 

Du kom med 1 tillfelle , sist år var det 5 stk som døde i fylle arresten , 2 jenter som fikk døds trussel ble ikke tatt på allvor , og fikk gården sin nedbrendt eller noe. Listen forrtsetter....

 

Politiet kom med en klønete beklagelse til disse 2 jentene, HERREGUD!!!

 

Men dette var jo IveRaven sitt innlegg , så bra det ordner seg! :yes:

Lenke til kommentar

Dette må jeg si var ufortjent omtale av spillxperten.no.

selv har jeg handlet der 4-5 ganger og er så langt en strålende fornøyd kunde. Raske tilbakemeldinger og rask levering. Prisene er også strålende. Det forekommer jo selvfølgelig forsinkelser i leveranser fra enhver leverandør, så dette er ikke unikt for spillxperten vil jeg tro...

 

Nei, -Her lukter det konkurrenter av spillxperten :lol:

 

God bedring til alle med dårlig helse! :rofl:

Lenke til kommentar

Fikk en lengre mail av Mr. Tommy Johansen istad (han som driver spillxperten.no). Der fikk jeg en full forklaring.

 

Jeg hadde selvfølgelig aldri tenkt å banke han opp (det var jo en spøk som sikkkert alle forsto?) :woot: jeg beklager sterkt hvis han trodde det :cry:

 

Det har som sagt oppstått en missforsåelse i denne saken. Mitt poeng i det lange løp ble at jeg verken fikk noe svar eller tilbakemelding på mine 3 emailer som jeg sendte iløpet av 3 uker.

 

Da begynner jeg å bli misstenksom (selvfølgelig).

 

Fikk til slutt da en forklaring.

 

Jeg har selv handlet der 2 ganger før (handlet noe for en gameboy advance også).

 

Ingen problemer, men i akkurat DENNE saken hvor jeg da hadde betalt forskudd, så utble varen og jeg fikk aldri en tilbakemelding.

 

NÅ er alt rettet opp og jeg beklager at jeg kanskje dro dette litt for langt.

 

Men jeg blir nervøs når ingen gir meg svar på mail.

 

Så hele saken er ute av verden og www.spillxperten.no har igjen min fulle tillitt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...