erikstein Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Noen som har erfaring med dem? Bestilte et spill til Xbox som skulle ha kommet forrige uke (ifølge de) Betalte med e-faktura på forskudd. Har prøvd å sende mail etc, men får jo ALDRI svar. Noen som eventuelt vet et telefonnummer jeg kan ringe? Foretaksregisteret: 981233492MVA www.spillxperten.no Er de useriøse kanskje?? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 noen som vil være snille og skaffe meg litt informasjon om dem? Jeg har ikke tilgang på slikt.. Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Nøkkelopplysninger fra Enhetsregisteret Organisasjonsnummer: 981 233 492 Navn/Firma: GRAF X Tommy Johansen Organisasjonsform: Enkeltmannsforetak Forretningsadresse: Vårstien 13 2611 LILLEHAMMER Kommune: LILLEHAMMER Postadresse: - E-postadresse: - Internettadresse: - Telefon: 61 25 91 18 Mobil: - Telefaks: - Registrert i Enhetsregisteret: 16.11.1999 Stiftelsesdato: - Kontaktperson(er): Tommy Johansen Næringskode®: 22250 Annen grafisk produksjon Sektorkode: 790 Personlig næringsdrivende Også registrert i: Merverdiavgiftsmanntallet Kanskje det kan hjelpe deg?? -------------------------------------------- Pcdude - Myten og Legenden Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 TUSEN hjertelig takk! Problemet mitt er at jeg bestilte et spill til xbox for over 3 uker siden, betalte forskudd for over 2 uker siden, men de har ENNÅ ikke sendt meg spillet (enda jeg har sendt flere mailer med ordre nummer etc). Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 tlf nr er ikke i bruk ifølge telenor. Lukter jeg svindel her? Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hmm..... Foretaket ble registrert i 99, så det kan jo hende at de har byttet telefonnr. Sjekk med opplysningen. Oppgi adresse ol, spør om hva som er regisrert på den adresen. Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Navn: TOMMY JOHANSEN Fødselsdato: 12.12.1974 Postadresse: 2611 LILLEHAMMER Formue: 0 Inntekt: 0 Skatt: 0 Hmm.....dårlig med lønn i gården der gitt. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 han burde ihvertfall ha 900,- da jeg har kjøpt 2 spill der Poenget mitt er at det ikke FINNES noe telefon nummer til den butikken. Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Ring til Spaceworld på Lillehammer å hør om de har hørt om dem. Tlfnr. dit er 61054670, kanskje de kan hjelpe deg videre. Good Luck!! 8) Lenke til kommentar
norway Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Husker jeg rett , så er du person nr 2 som klager på spill xperten her inne på forumet , godt mok for meg til at jeg ikke handler der merr! Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg får kontakte politiet imorgen. Spørre om de har hørt noe om personen, eventuelt sende en mail til spillxperten og si at jeg vurderer å anmelde til politiet. Har jo prøvd i flere uker gjennom mail, aldri fått kontakt med han/de Lenke til kommentar
pekker Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 kan vel si det sånn: SpillXperten er ikke et sted å handle. Har nå hørt om flere tillfeller med folk som har blitt lurt. Selskapet har flere betalingsanmerkninger og inkassosaker bl.a til TELENOR INTERNETT AS. Så det spørs om du får tilbake pengene. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Tja. Jeg liker å kjøre bil. Lillehammer er ca 3 timer unna. Jeg kan godt slå han en smule? Jeg kan ta en tur til lillehammer en helg liksom Bare for morroskyld. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Tror han blir mildt sagt sjokkert når du kommer på døra med slegga Gjør det og spør når du kan forvente spillene og om å få pengene tilbake , finn han andre så kan du hente pengene hans også... Lenke til kommentar
norway Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg vill ikke bli usakelig nå , men politiet? Det er ikke en ting jeg finner mer håpløst en politiet i Norge!!! PS : Jeg bor i norges verste politi distrikt , kan du gjette hvor? Folk dør i fylle arresten , oppklarings prosent på 30 % Anmeldelser blir ikke tatt på alvor , og du blir gjerne avvist. Woohoo!! Thats the way to go stavanger politi kammer!! Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Politiet er alltid en trussel. Kanskje politiet i lillehammer ikke har noe å finne på? Lenke til kommentar
norway Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 IceRaven , now THATS the way to go!!! Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 vurderer faktisk å reise dit...sjekke litt rundt om adressa som er reg. på siden demmes stemmer. Ta med dama, kle hu naken og bruke hu til å lokke han frem (smart?) Også banker jeg han bittelitt Tar pengene mine og går. + for alle andre som trenger. Lenke til kommentar
norway Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Me fare for å gjenta meg selv , NOW THATS the WAY to go!! Men for å være litt seriøs , han fortjener nesten bank viss han systematisk lurer kunder! Og hvertfall når politiets behjelpelighet = 0 Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Enig der..er ikke vits å være useriøs. Men hvis personen er en svindler (og han bor ganske nærme) så må han bli tatt. Har jo kjøpt splinter cell der før, det fikk jeg jo dagen etter. Men denne gangen så har det ikke kommet NOE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå