2die4 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hmmmm. Jeg har kjøpt en HCH-71 holder til min K810i. Man skal feste holderen med SKRUER! Hvor i kupèen skal jeg kjøre disse skruene inn? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Du må ha en brakett, som stort sett settes inn hos farhandler. Så skrur du fast holderen med de fire skruene til braketten. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Du må ha en brakett, som stort sett settes inn hos farhandler. Så skrur du fast holderen med de fire skruene til braketten. 9219170[/snapback] Settes inn hos forhandler? Må jeg betale hos Toyota for at de skal sette den inn? Endret 6. august 2007 av 2die4 Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Du må ha en brakett, som stort sett settes inn hos farhandler. Så skrur du fast holderen med de fire skruene til braketten. 9219170[/snapback] Settes inn hos forhandler? Må jeg betale hos Toyota for at de skal sette den inn? 9219310[/snapback] Godt mulig de gjør det gratis, men braketten er det nok mulig du må betale noen få kroner for. På mange biler kan man være nødt til å ta av fronten på midtkonsollen for å få festa braketten. Ring eller stikk innom din nærmeste forhandler så får du nok et mer korrekt svar der enn det jeg kan gi deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå