Gjest Myfair Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Har vært sammen en gutt i et år nå, i det siste har jeg begynt å tenke litt på hvordan ser oss. Jeg er 18 og han fyller 20 nå snart. Jeg ser ung ut for alderen og han ser eldre ut for sin alder. Er det noe å bry seg om? Lenke til kommentar
tanx Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Vel, det er jo den faktiske alder som teller? Ikke bry deg om hva det ser ut som.... Kos deg heller med han Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Hadde vært litt hykler hadde jeg sagt at det var et problem. ^^ 2 år er ikke mye i det hele tatt. Og drit i hva andre tenker. Dere liker hverandre, og det er vel det viktigste. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 2 år er ingenting. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 To år aldersforskjell er vel mer normalt enn ingen år.. Ingenting å bry seg om nei! Lenke til kommentar
snowhill Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 (endret) 2 år når begge er såpass "gamle", er ingen ting Husk, alder spiller ingen rolle i kjærlighet (sett at det ikke er veldig eksteme tilfeller eller store forskjeller i ung alder, f. eks. 14 vs. 20 år) Endret 7. august 2007 av snowhill Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 18 - 20 er ikke illei hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå