hitokiri Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 En hackergruppe hevder å ha funnet en måte å omgå operatørlåsen på iPhone. Les mer Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Og dessuten godtar ikke operatørene at du selv lager dine egne SIM-kort. Dermed risikerer du at å bli sparket som kunde dersom operatøren oppdager at du bruker et uautorisert SIM-kort. Hvor lett er det for operatøren å oppdage at du har laget sim-kortet selv? Kan de se det ved ordinær bruk? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Låsen er jo ikke fjernet, men en måte å omgå det på. Må ha nytt simkort, og ditt nårværende må være av typen V1, som jeg tror man sluttet med i 2005 ellernoe, skal vel litt til å få tak i denne typen i dag. Har man av typen V2 eller V3 (som brukes i dag), vil ikke dette funke... Lenke til kommentar
asimov Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Låsen er jo ikke fjernet, men en måte å omgå det på. Må ha nytt simkort, og ditt nårværende må være av typen V1, som jeg tror man sluttet med i 2005 ellernoe, skal vel litt til å få tak i denne typen i dag. Har man av typen V2 eller V3 (som brukes i dag), vil ikke dette funke... 9219303[/snapback] stemmer vil ikke funke med norske sim kort, så vi får nok vente på software unlock Lenke til kommentar
jl Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Låsen er jo ikke fjernet, men en måte å omgå det på. Må ha nytt simkort, og ditt nårværende må være av typen V1, som jeg tror man sluttet med i 2005 ellernoe, skal vel litt til å få tak i denne typen i dag. Har man av typen V2 eller V3 (som brukes i dag), vil ikke dette funke... 9219303[/snapback] Hvordan finner man ut hvilken versjon man har? mvh jl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg