Gå til innhold

Laptop, gaming/skole 10-14000

Anbefalte innlegg

Hei!

Trenger hjelp til kjøp av ny laptop. Ønsker en maskin som kjører spill bra og generelt vil være stabil og god. Skal mao ikke drive med overklokking og sånt. Vil ha 15,4'' skjerm. Har sjekket litt priser og foreløpig tror jeg dette oppsettet fra Dell er det jeg liker best:

Inspiron 1520 CORE 2 DUO T7300 2,00GHz

15,4'' Widescreen WXGA+ (1440*900) TFT Display with TrueLife

160GB Serial ATA (7200RPM)

Fixed Internal 8X DVD+/- RW Drive

Primary 9-cell 85WHr Li-Ion Battery

NVIDIA GeForce Go 8600M GT with 256MB DDR dedicated graphic memory

VISTA Home Premium

Inkludert tre års utvidet garanti ble prisen på denne maskinen 13 226,50

Noen som har noen formening om dette er et godt kjøp eller ikke? Har rimelig liten peiling og ønsker hjelp fra dere :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ikke kjøp 1520 modelen. Du vil ikke få den før skolen begynner :(

9218992[/snapback]

Er klar over det, kan vente til den kommer så det er ikke noe problem.. Ingen som har noe konkret å si om kjøpet er godt eller ikke? Vil den kunne kjøre spill osv uten problemer eller er det noe jeg burde oppgradere?

Lenke til kommentar

inspirion 1520 er en PC som gir veldig mye for penge. Men Husk at dell tar veldig godt betalt for oppgradering. Og legg også merke til at skjermkortet er har DRR2 ikke GDDR3 som vanligvis 8600gt modellene har.

DDR2 = lavere ytelse

Men til tross for dette gir Dell veldig mye for pengene så lenge du ikke oppgraderer den.

Maskinen får rundt 3500 i 3dmark06. Så den vil takle de nyeste spillene ( men antaglivis ikke på topp grafikk ).

Endret av FnTor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...