Gå til innhold

Vil denne klare WoW?

Anbefalte innlegg

Må kjøpe meg en bærbar til Videregående, med ganske begrenset budsjett. Vil denne klare å kjøre WoW, om det er i lav oppløsning?:

AMD® Sempron™ Mobil Teknologi 3500+

1024 MB 533 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 512] ATI Radeon® Xpress 1150 HyperMemory (integrert)

120 GB (5400 rpm) SATA-harddisk

Ekte Windows Vista™ Business - norsk eller XP Pro

(Kommer sannsynligvis til å kjøpe 2gb ram)

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen flere som kan svare på dette? Vil gjerne være på den sikre siden, og få flere meninger inn her! :)

Edit: Altså, stoler på deg, daruu! :p Vil bare høre andres meninger, ettersom folk har forskjellig oppfatning av hva som er "bra nok".

Endret av anietsoj
Lenke til kommentar
Må kjøpe meg en bærbar til Videregående, med ganske begrenset budsjett. Vil denne klare å kjøre WoW, om det er i lav oppløsning?:

AMD® Sempron™ Mobil Teknologi 3500+

1024 MB 533 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 512]                                      ATI Radeon® Xpress 1150 HyperMemory (integrert)

120 GB (5400 rpm) SATA-harddisk

Ekte Windows Vista™ Business - norsk eller XP Pro

(Kommer sannsynligvis til å kjøpe 2gb ram)

Takk :)

9217809[/snapback]

kjenner ikke så godt til AMD brikkesettet. Kan derfor ikke svare med sikkerhet på spørsmålet. De fleste bærbare i dag skal klare å kjøre CS greit nok. Dette er bare noe jeg tror så ikke ta det for god fisk. Let litt på forumet etter poster som omhandler Dataen din og fortsett og poste.

Lenke til kommentar

Takk for link! Ga meg svar på mye annet jeg lurte på, men ikke helt det med WoW osv.. Selvfølgelig vet jeg det ikke er anbefalt å kjøpe den som spill-pc, men jeg selgere er jo ofte "beskjedne" på den måten.

For å ta det fra en annen vinkel, hvordan er skjermkort og prossesor i Vostro 1000, i forhold til AMD Athlon XP 2600 + (1,9 GHz) og ATI Radeon 9200? Har dette i en annen PC, og det hadde klart WoW greit, om det ikke var for de ynkelige 256 MB ram :p

Lenke til kommentar

Du burde kunne klare å spille WoW med den, men å raide osv med den laptopen tror jeg kan bli en liten utfordring. Har selv en laptop med turion ml-52 dual core og gf 7600 +2gb ram, og den er sjelden over 20FPS i 25-mans (gruul, ssc etc). Da med alt på minimum bortsett fra oppløsningen, som er 1440x900.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...