Kallebass Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hei jeg har kjøpt denne PC`en og når jeg spiller Colin MC Rae Dirt så lagger det noe sinnsykt. Jeg har prøvd å justere ned oppløsningen og skygger. Men det hjelper overhodet ikke. Skulle tro at Spesifikasjonene var gode nok. Har jeg gjort noe feil? eller er spillet for krevende? Takker for svar. Cooler Master Centurion 534, Sort, NorthQ 4775-500BULK, ATX 500W, 120mm Fan, 12-17dBA, 4xSATA, 2xPCI-E, 20/24pin Asus P5N-E SLI, nForce-650i SLI, ATX, Socket-775, GbLAN, DDR2, 2xPCI-Ex16 Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte XFX GeForce 8800GTS 500M 640MB GDDR3, PCI-Express, 2xDVI/HDTV/HDCP, 320-bit 2 x Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 Kit w/two matched CM2X1024A-6400 Dimm's 2 x Samsung SpinPoint T166 500GB SATA2 16MB 7200RPM Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 er nok at du må laste ned de nyeste driverne skjermkort driverne finener du greit. Hk driverne ligger på cd som er med hk et Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Når skal folk lære at lagg ikke har noe med FPS å gjøre... Har du installert Windows selv eller fikk du med det ferdig installert? Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Når skal folk lære at lagg ikke har noe med FPS å gjøre... 9224971[/snapback] Hva er det du snakker om? Det finnes mange typer lagg, deriblandt fps lagg. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Når skal folk lære at lagg ikke har noe med FPS å gjøre... 9224971[/snapback] Hva er det du snakker om? Det finnes mange typer lagg, deriblandt fps lagg. 9225403[/snapback] For å være helt presis, så er det ingen ting som heter "FPS lagg". Lagg er når du mister pakker som sendes over internet, slik at andre spillere ingame hakker bortover. Når ordet ble brukt hadde det ingenting med fps å gjøre. For å si det på en annen måte; det eneste som hakker når det er lagg, er de andre spillerne på serveren. Endret 7. august 2007 av Tt.mrX Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 FPS drop. oppdater BIOS, skjermkort, lydkort, hovedkort, DirectX (August oppdatering). og oppgrader spillet. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Pcen din burde takle det spillet godt? Det er vel ikke så tung grafikk på det? Gjør som Fritzor sier ja, oppdater skjermkort driverne osv.. Kan kanskje være tempen? Last ned everest å se om det er veldig varmt. Lenke til kommentar
Zardoz51 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hvilket OS har du? Leste et eller annet sted at Vista har trøbbe med Nvidias drivere spesielt til 8800 GTS. Nye drivere kommer ikke før i september som skal løse problemet (trur de). Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Når skal folk lære at lagg ikke har noe med FPS å gjøre... 9224971[/snapback] Hva er det du snakker om? Det finnes mange typer lagg, deriblandt fps lagg. 9225403[/snapback] For å være helt presis, så er det ingen ting som heter "FPS lagg". Lagg er når du mister pakker som sendes over internet, slik at andre spillere ingame hakker bortover. Når ordet ble brukt hadde det ingenting med fps å gjøre. For å si det på en annen måte; det eneste som hakker når det er lagg, er de andre spillerne på serveren. 9226561[/snapback] Du har selvfølgelig helt rett, men i min bok er det det ordet blir brukt til som definerer betydningen av ordet. Jeg bryr meg heller lite om korrekt språkbruk kan man si. Endret 8. august 2007 av zappy Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Når skal folk lære at lagg ikke har noe med FPS å gjøre... 9224971[/snapback] Hva er det du snakker om? Det finnes mange typer lagg, deriblandt fps lagg. 9225403[/snapback] For å være helt presis, så er det ingen ting som heter "FPS lagg". Lagg er når du mister pakker som sendes over internet, slik at andre spillere ingame hakker bortover. Når ordet ble brukt hadde det ingenting med fps å gjøre. For å si det på en annen måte; det eneste som hakker når det er lagg, er de andre spillerne på serveren. 9226561[/snapback] Du har selvfølgelig helt rett, men i min bok er det det ordet blir brukt til som definerer betydningen av ordet. Jeg bryr meg heller lite om korrekt språkbruk kan man si. 9237221[/snapback] Jeg skulle egentlig også det... Men jeg spora av i 10 klassen... Måtte bare begynne og konsentrere meg om hvordan folk bruker ord og hva de deffinerer dem som. Men uansett mener jeg at trådstarter kunne komme og skrive litt om hvordan det går. Lenke til kommentar
Kallebass Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Takker for mange svar. Bruker en XP Media Center som jeg har lisens til fra annen defekt PC. Det høres veldig enkelt ut, men for en noob er det dessverre oppskrifter som funker best. Hvordan går jeg fram for å gjøre dette? : Oppdater BIOS, skjermkort, lydkort, hovedkort, DirectX (August oppdatering). og oppgrader spillet." Gjøres det på produsentens hjemmeside eller i bios? Jeg har forøvrig satt i alle CD-rom plater med drivere og installert på nytt, uten at det hjalp (stikka funkerer forresten heller ikke, selv driverne er istallert) må bruke keyboardet.) Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg kan ikke noe spessielt innefor dette emnet, men har du trådløst nettverk? Kan pingspikes være en årsak? Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Han kan jo gjerne begynne med å si om det er fps lagg (!) eller om det faktisk er latency vi snakker om. edit: Ettersom han skrev "Jeg har prøvd å justere ned oppløsningen og skygger" og deretter lister specs, kan vi annta at vi snakker om FPS lagg. Endret 10. august 2007 av zappy Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Last ned filen herfra http://us.download.nvidia.com/Windows/162....nglish_whql.exe og installer. Last ned filen herfra http://us.download.nvidia.com/Windows/nFor...p32_english.exe og installer. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 directx får du fra microsoft.com/directx, BIOS bør ikke oppdateres dersom du ikke VET at det er noe galt med den. Pass på at du avinstallerer gamle drivere før du installerer de nye. (Gå inn i legg til/fjern programvare i Kontrollpanelet.) Spillet patches enten fra inne i spillet (noe upgrade eller noe) eller på spillets hjemmeside (google) Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå