Gå til innhold

«Futurama» gjør comeback

Anbefalte innlegg

(VG Nett) I kjølvannet av suksessen til «The Simpsons Movie», har Matt Groening bestemt seg for å lage film av «Futurama».

Dette er altså direkte sakset fra VG Nett, og jeg synes dette er kjempegode nyheter. Dette betyr altså at vi får et velkomment gjensyn med Bender, Fry og resten av den gale gjengen i både en film OG i tretten nye episoder!

Jeg regner med at det er mange andre Futurama-elskere ute her også, så hvordan tror dere at det blir? Blir det en flopp, eller klarer Groening & Co. og dra dette i land på en verdig måte?

edit: Personlig har jeg forventninger til prosjektet, og jeg tror dette kan bli en stor suksess - både kortsiktig og langsiktig med tanke på flere sesonger!

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er en lykkens dag, og jeg kunne ikke bedt for bedre nyheter.

Måtte være flere sesonger kanskje, men Bender med nudistroboter kan ikke slå feil :p

9217864[/snapback]

Bender må være tidenes mest geniale robot i alle fall. Jeg kan ikke komme på en eneste robot som kan sidestilles med han, og i alle fall ingen som er kulere.

En robot med alkoholproblemer - c'mon - hvem kunne funnet på noe slikt :!:

Hadde ikke gjort noe for serien om det ble introdusert en ny fast character heller, men det er kanskje vanskelig å si akkurat hva slags rolle det ville vært.

Først og frems gleder jeg meg bare til filmen, så får sesong 6 eller hva den skal kalles komme i andre rekke.

Lenke til kommentar

Må ikke glermme Benders svakhet for å ruse seg på strøm heller :!: priceless.

Første filmen er ute i november alt, så de må jo ha gjort litt mer enn å planlegge som er det VG skriver.

Om noen kommer over et nettsted med denne traileren som ble vist håper jeg de skriker ut asap.

Lenke til kommentar
Gammel nyhet ;) Har vært kjent lenge at Groening & co skal lage flere Futurama filmer. Skal være rett til dvd, blir også sendt som episoder på Fox.

9225271[/snapback]

Forruten at det er Comedy Central som kjøpte rettighetene siden Fox gir blaffen. ;)

Er jo ikke utenkelig at vi får en "Sequal" av Simpsons og etter de innså hvor mye $$$ de dro inn, så Matt & Co har nok å gjøre.

Futurama er forøvrig allerede spillt inn, så der er de i bra gang. ;)

Lenke til kommentar
Gammel nyhet ;) Har vært kjent lenge at Groening & co skal lage flere Futurama filmer. Skal være rett til dvd, blir også sendt som episoder på Fox.

9225271[/snapback]

Forruten at det er Comedy Central som kjøpte rettighetene siden Fox gir blaffen. ;)

9235536[/snapback]

Du har helt rett. Fox kan forøvrig gå et visst sted. De tilhører ondskapens akse i tv bransjen.

Lenke til kommentar

Var det ikke slik at de lagde det nye Futurama i tre eller fire halvannen times filmer, for så å slippe dem ut direkte på dvd, for så å sende dem på tv, hvor filmene vises i vanlig tvepisode lengde, 22 min, fordelt på ca 13 episoder? Bare slik jeg fikk det med meg først...

Lenke til kommentar
Var det ikke slik at de lagde det nye Futurama i tre eller fire halvannen times filmer, for så å slippe dem ut direkte på dvd, for så å sende dem på tv, hvor filmene vises i vanlig tvepisode lengde, 22 min, fordelt på ca 13 episoder? Bare slik jeg fikk det med meg først...

9237357[/snapback]

4 filmer, som skal deles inn i 4 episoder hver ;) Dvs. 16 nye episoder.

Endret av Farnsworth
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...