..Bjørnar.. Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Har fått meg FriFiks fra Telenor nå, men det råder litt tvil om datatrafikkprisene deres. På internettsidene deres (http://telenormobil.no/tjenester/dataoginternett.do) står det da utvilsomt at det koster maks 10 kr i døgnet? Men så spurte jeg kundeservice/dataavdelingen om det før jeg sjekket på internett og da får jeg opplyst at pristaket på datatrafikk per døgn er 50 kr! Skjønner ikke et plukk jeg.. Noen andre som veit hvor mye det egentlig er? Evt noen andre som gidder å ringe de på 09000 for å høre hvor mange forskjellige svar vi klarer å få? 5 ganger så dyrt er jo en vesentlig forskjell..! Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 10kr er når du surfer på wap-sider (feks wap.vg.no) med nettleseren på telefonen din. Om du surfer innom vanlig internettsider (www.vg.no, www.diskusjon.no etc) koster dette 50kr. Samme gjelder om du bruker mobilen din som ett modem. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Aha..! Så om jeg leser nyhetene min på wap.vg.no istedenfor www.vg.no så kan det ved maks bruk koste meg så mye som 40 kr mer per dag? Det samme gjelder da sjekking av mail antar jeg? Og bruk av MSN? 50 kr per døgn var rimelig heavy greier! Netcom skal pokker meg bare ha maks 20 kr per døgn..! Dette var litt skuffende. Får skaffe meg en bedriftsavtale igjen da skjønner jeg. https://netcom.no/priser/datapriser.html Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Det stemmer nok at det også gjelder mottak av mail, etc. Msn er slik jeg har forstått det gratis enn så lenge, inkl bruken. (Om du bruker msn-løsningen som telenor leverer da ) Om du bruker internett flittig kan du vurdere FriInternett som i det minste gir deg fri bruk kveldstid/helg, om det hjelper deg noe Endret 6. august 2007 av el`satanical Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Om det hadde fantes et "FriDag" løsning hadde det truffet 100 % bedre! Har wlan å forholde meg til etter 5 om dagen, så da blir FriInternett litt puslete i forhold. Nei, får finne meg i å betale det det koster. Evt skaffe meg et bedriftsabo igjen, da er det jo snakk om 20 kr maks per dag. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå