Admiral1 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det trådløsenettet jeg låner av naboen nå (Routern vår er ødlagt) stopper altid å funke etter kl 02.30 og fra 23.00 er kvaliteten heller dorlig. Resten av tiden funker det, men hva er det som gjør at den altid bare på kvelden? Eneste forskjellene som jeg kommer på mellom natt og dag (som jeg kommer på ) er jo temperatur og lys. Er disse to faktorene nok til å gjøre at nettet faller? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Temperatur og lys har ikke innvirkning på ditt lokale WLAN. Hva som gjør at det faller ut om kvelden er vanskelig å si. Det er normalt at radiostøy eller endring av refleksjoner kan gjøre at du mister wlan. Om dette er så enkelt som at naboen lukker en dør før han legger seg er vanskelig å si for meg Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Det kan hende han har slått på en funksjon i routeren som kobler ut internett etter den tiden for at f.eks barn (eller voksene) ikke skal sitte oppe hele natta på nettet. Min søster har satt opp sånn. Om det kobler ut nøyaktig samme tid hver dag så er det nok noe sånn. På så høye frekvenser er det veldi lite forskjell i signalet ettersom om det er dag eller natt. Endret 6. august 2007 av rolvs Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det trådløsenettet jeg låner av naboen nå (Routern vår er ødlagt) stopper altid å funke etter kl 02.30 og fra 23.00 er kvaliteten heller dorlig. Resten av tiden funker det, men hva er det som gjør at den altid bare på kvelden? Eneste forskjellene som jeg kommer på mellom natt og dag (som jeg kommer på ) er jo temperatur og lys. Er disse to faktorene nok til å gjøre at nettet faller? 9217705[/snapback] 2300: Nabodama har lagt seg. Far i huset laster ned porr. 0230: Far i huset er ferdig, og skrur av routeren sin (what??why?) etter en hard og lang økt. Noen er bare sånn at de skrur av routerne sine om natta. Vet naboen din at du låner nettet hans? Lenke til kommentar
Ninja Panda Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 " 2300: Nabodama har lagt seg. Far i huset laster ned porr. 0230: Far i huset er ferdig, og skrur av routeren sin (what??why?) etter en hard og lang økt. " Hahaha, hahaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå