Gå til innhold

Trailer: Rage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plastic™ v2.0?

Jeg liker det jeg ser, og jeg synes den artistiske utformingen ser svært bra ut i denne traileren for spillet Rage. Jeg lurer dog på hvorvidt dette og etterkommende spill som bruker denne nye grafikkmotoren vil klare og holde på en egen unik visuell fremtoning? Det virker for meg som den grafiske utpregingen gjør seg sterkt gjeldende også i denne grafikkmotoren, på samme måte som med den tidligere id Tech 4. Personlig har jeg ikke store problemer med dette, men det er allikevel ikke til å stikke under en stol at både Doom 3, Quake 4 og Prey deler store visuelle likhetstrekk i den tekniske utformingen. Jeg håper derfor at fremtidige spill ikke vil bli preget i samme grad som vi har sett tidligere.

Lenke til kommentar

Det er sagt før i tråden, men det tåler gjentakelse: Jeg liker det jeg ser!

Konseptet ligner mistenkelig på opplegget i Mad Max, og det ser bra ut. Jeg håper ikke spillet blir så "grovkornete" i teksturene som videoen, men den er vel laget for at fattern skal kunne se den selv på sitt kontorapparatur..

Å smelte dette sammen til et actionspill av dimensjoner er fullt mulig. Resultatet blir spennende å se ferdig!

Gleder meg, id Software!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...