TST Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Nytt spill fra id Software. Se videoen Lenke til kommentar
kinag Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Motorstorm meets Bioshock? oO Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 wtf? 9217907[/snapback] Støttes. Alt virker merkelig. Hvordan skal billøp passe inni historien? Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Mad Max var det første eg tenkte på. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Kult. Blir spennendes å se hva spillet går ut på. Var jo et billøp i Mafia om noen husker det. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 åhh, så det var et virkelig spill de viste når de hadde den konferansen om den nye motoren dems Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Plastic™ v2.0? Jeg liker det jeg ser, og jeg synes den artistiske utformingen ser svært bra ut i denne traileren for spillet Rage. Jeg lurer dog på hvorvidt dette og etterkommende spill som bruker denne nye grafikkmotoren vil klare og holde på en egen unik visuell fremtoning? Det virker for meg som den grafiske utpregingen gjør seg sterkt gjeldende også i denne grafikkmotoren, på samme måte som med den tidligere id Tech 4. Personlig har jeg ikke store problemer med dette, men det er allikevel ikke til å stikke under en stol at både Doom 3, Quake 4 og Prey deler store visuelle likhetstrekk i den tekniske utformingen. Jeg håper derfor at fremtidige spill ikke vil bli preget i samme grad som vi har sett tidligere. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Med unntak av skytescenene minnet dette meg om Star Wars(Phantom Menace) i føde byen til Anakin =) OT: Kan være gøy. Så litt rart ut. Lurer på hvordan de klarer å blande det. Lenke til kommentar
Helgenen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det er sagt før i tråden, men det tåler gjentakelse: Jeg liker det jeg ser! Konseptet ligner mistenkelig på opplegget i Mad Max, og det ser bra ut. Jeg håper ikke spillet blir så "grovkornete" i teksturene som videoen, men den er vel laget for at fattern skal kunne se den selv på sitt kontorapparatur.. Å smelte dette sammen til et actionspill av dimensjoner er fullt mulig. Resultatet blir spennende å se ferdig! Gleder meg, id Software! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg