toazty Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 klikker på wow.exe , spillet skal starte opp , men den downloader "update tools" , 1340kb blir lasta ned så kommer meldingen "an updatet launcher and related tools has been downloaded" så kan jeg trykke "ok" , gjør det, og wow bare forsvinner..., kan ikke trykke på play... hvis jeg er utrolig kjapp , så kan jeg trykke på play før den downloader updates, men det klarer jeg kanskje 1 av 10 ganger hvis jeg prøver... noen som har noen anelse om hvordan jeg kan få det til å bli normalt igjen.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Eventuelt kan du jo bare kjøre fra wow.exe og ikke launcher.exe. Da slipper du den kjipe launcheren. Jeg regner med at dette fortsatt er mulig? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 jepp.. det gjorde jeg faktisk.. og det funka ikke.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Fungerte det ikke å kjøre fra wow.exe, eller å bruke repair? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 gikk gjennom hele repair, så klikka jeg wow launcher.. men det samme skjedde igjen.. downloading update og når enn er ferdig med det så slutter den av wow, Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Prøv å gå inn i World of Warcraft-mappen og klikk på wow.exe da. Da bør den i alle fall starte, så kan du vel heller gi f*** i launcheren? Den er jo bare i veien uansett Lenke til kommentar
toazty Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 åhhh.. tenkte jeg ikke på... har bare prøvd launcher jeg.. finnes det wow.exe i mappa ja... hmm.. dette funka jo knall.. takktakk.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Bare hyggelig. Og så lenge du ikke trenger launcheren er det jo bare å bytte ut snarveien på skrivebordet - og vips kommer du inn i WoW med en gang Lenke til kommentar
toazty Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 fant ut det nå.. sletta den launcher snarveien.. , lagde en wow.exe snarvei.. nå er alt bare bra.. ble jeg gla i dag også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå