Gjest beritellingsen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 "Return to Castle Wolfenstein" blir film, med Roger Avary som regissør. Les mer Lenke til kommentar
Radial Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jøss, blir spennende å se resultatet av dette. RTCW er et av favorittspillene mine. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Akkurat som ørneredet, bare flere sinna tyskere og mer skyting. Lenke til kommentar
joakimhu Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 hmm, gleder meg til å se hvordan de har tenkt å få det til, synes å huske få tak i kniv, få tak i pistol, få tak i maskingevær, få tak i mitraliøse og i mellomtiden stjele mest mulig naziskatter, og drepe mest mulig tyskere. Ser ikke for meg hvordan de kan bli film av en slik tynn story, men de gjorde jo det av doom, så er vel ikke helt utenkelig. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det er bra, det her er jo spillhistorie, for de som er så gamle at de husker gamle Wolfenstein 3d, forgjengeren til RTCW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg