Keiseren av Grønland Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Eventuelt kan du laste ned expsx emulator og spille det på PC-en din ved å rippe en ISO. Grafikken blir da mye bedre ved oppskalering og 16x aa. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Min FF-favoritt er FF VI. Kan ikke akkurat si at det er state of the art grafikk der nei. Jeg spilte dette en god del før jeg ga opp. Jeg ble rett og slett ikke interessert lenger i spillet pga den dårlige grafikken. Måten karakterene blir introdusert igjennom spillet på var en god interessant måte, men ellers var dessverre historien for klisje, middeladersk og for lik alle andre FF og RPG spill der ute. Vil ikke starte en krangel her, but I beg to differ. Enig i det du sier om karakterene. Men klisjefyllt historie? Jeg tror jeg legger inn en spoiler: Kefka er den eneste skurken i et FF-spill som er helt menneskelig og som samtidig er herre over sin skjebne. Han er bare ond og blir ikke maipulert av høyere vesner som guder etc. Det er ikke i så mange spill at verden blir ødelagt midt i spillet. Jeg vil heller ikke kalle det middelaldersk med dampmaskiner og magi-tech. Men men her er det ikke noe radikalt nytt heller. Men men, smak og behag. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Eventuelt kan du laste ned expsx emulator og spille det på PC-en din ved å rippe en ISO. Grafikken blir da mye bedre ved oppskalering og 16x aa. Aha, takk for tip^^ Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Har lyst til å prøve Final Fantasy IX, skal ha forstått det slik at det skal være et av de mest undervurderte spillene i serien. Noen mente at grunnen til det var at Playstation 2s lansering tok sted i den tid, og folk var mer opptatt av nextgen-grafikk enn 9eren i serien. Prøvde såvidt åtteren, men fant fort ut dette ikke var min type FF spill. Liker bedre fantasi-verdener med drager og denslags, enn de semi-realistiske spillene. Jeg digget i hvertfall nr. 9. Bedre enn 7ern etter min mening, 10ern og. Det dumme var at spillet ble ødelagt før jeg fikk runda det. Er lite keen på å spore opp en copy, håper FF7-9 blir lagt ut på PSN snart. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hva er PSN? Det erikke PSP? Lenke til kommentar
nilox Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 PlayStation Network, Der du laster ned demoer, spill osv. på PS3. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Aha, som du ellers ikke kan få i vanlig konsoll? Forresten hvordan funker den oppkoblinga til ps3 nettverk? Hva må du ha? Bare vanlig internett eller hva? Lenke til kommentar
nilox Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Bare vanlig internett ja. Og du har både ethernetport og trådløst nettverkskort på PS3. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg håper det fortsatt er spillbart ennå for nå kommer det i posten når som helst Sammen med VIII...Hadde også bestillt IX men det ble avbestilt fordi de ikke kunne oppdrive det, men med de to så har jeg noen timers underholdning tenker jeg Har ikke runda noen av de før...Hvis VII er halvparten så bra som alle hevder så ser ikke jeg sola på noen uker/måneder eller hvor lang tid jeg vil bruke. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Depends on hvor mange sidequests du kommer til å gjøre det Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg skal ha meg FFVII - FFVIII og FFVIX. Det jeg må nok gjøre er å skaffe meg visa kort og kjøpe det på amazon.co.uk Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Noen som vet hvor jeg kan bestille FF VII? Må være internettsider som sender slik at spillet ikke blir stoppet i tollen! Men vet ikke om jeg får noe utbytte i å kjøpe det. Men jeg elsket FF X i sin tid, og dette er vel noe i samme duren? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg kjøpte nettopp min FFVII på amazon.co.uk ny. Sjekk linken: http://www.amazon.co.uk/Sony-Final-Fantasy...7224&sr=8-1 Bare når du skal kjøpe den så gå på see all buying options så velger du ny. Så er det bare å betale med kredittkort. Funka for meg. Kjempebillig og betalte bare frakt. Frakten er kjempelite. Lykke til. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Akkurat nå har jeg kjøpt FF VII + VII + IX til 600kr, syns det var en god deal! Er FF VIII og IX også gode? Bør jeg spille spillene i rekkefølge? Har noen av disse spillene cut-scenes? Alle tre har vel gode historier håper jeg? Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Akkurat nå har jeg kjøpt FF VII + VII + IX til 600kr, syns det var en god deal! Er FF VIII og IX også gode? Bør jeg spille spillene i rekkefølge? Har noen av disse spillene cut-scenes? Alle tre har vel gode historier håper jeg? Spiller ingen rolle hvilken rekkefølge du spiller de for de har ikke noe med hverandre å gjøre. Hvor kjøte du de?Er det PAL? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det var en meget god deal ja! Lurer på hvor du kjøpte de selv jeg.. FFIX er helt ødelagt av riper, og disk 2 på FFVII har lidd samme skjebne.. VII har jeg egentlig aldri fått spilt noe særlig.. kom vel til midten av cd 2.. Men, alle er gode! Likte ikke VIII så godt som de 2 andre men likevell! Alle har cut-scenes ja.. Gode historier har i alle fall FFVII og IX! Gled deg! Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Det er PAL-versjoner jeg fikk tak, på QXL.no Hadde aldri trodd jeg skulle få alt så billig Tror jeg begynner først på FF VII! Jeg elsket i hvertfall FF X i sin tid, kan dette bety at jeg kommer til å like disse spillene også? Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det første FF spillet jeg spillte var FF7 men jeg kom meg ikke gjennom spillet. Etter 1 år begynnte jeg med FFX det kom jeg heller ikke gjennom . Så begynte jeg med FFIX, nå dette var helt sykt, så jeg prøvde sjuen igjen etterpå og det var fantastisk, så gjikk jeg ferdig gjennom 10en. 7en var syk, men grafikken er jo litt bobb bobb, jeg spillte på psx emulator så det ble både gratis og raskere, jeg kunne jo spole og booste frameraten ganske så bra i grindinga Poenget mitt er at FF7 er selvsagt fortsatt spillbart, det eige rett og slett... MEN FF9 er i mine øyne mye bedre.. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Vet ikke om jeg har postet det før i denne tråden, men sjekk siggen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå