Zardoz Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Nena - 99 Luftballons Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Alle sangene som er listet opp hittil er kjente for meg, det betyr at det er for lite liv her! Kom med mere folkens Lenke til kommentar
pi. Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Judas Priest- Livin after midnight Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Judas Priest- Livin after midnight Da må jeg nesten ta med: Judas Priest - Turbo Lover Judas Priest - Reckless (Men hold deg for Guds skyld unna resten av Turbo-albumet, da de to sangene jeg nevnte IMO er de eneste som ikke er skrot på det albumet) Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Leter noe som kan minne om: Jump - Van Halen Wham! - Wake me up before you gogo Kansas - Carry on my warard son Journey - Dont stop believin Sånn jeg forbinder med skikklig typisk 80's Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hei!:-) Jeg holder på og lage meg et par cd'er til å ha i bilen og på de cd'ene hadde jeg tenkt å ha bare 80-talls musikk:-) jeg er storfan av det :-) , og jeg husker sangene når jeg høerer dem , men jeg glemmer alltid hva de heter , så jeg håpte noen her kunne hjelpe meg på veien ved og nevne noen gode 80-talls sanger :-) Lenke til kommentar
Vegar(d) Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 I hvilken sjanger tenker du på da? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 det meste egentlig:-) rock , synth pop everything:P Lenke til kommentar
Vegar(d) Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Kommer ikke på noen i farta, men du kan jo sjekke ut 80 talls samlealbum på spotify for eksempel. Ligger mange ute der. Denne her for eksempel http://open.spotify.com/album/0H8w0t8lsZiSTVA3yORSVP Endret 28. oktober 2009 av Vegar(d) Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Steve Windwood - Higher Love Toto - Africa Kim Carnes - Bette Davis Eyes Aha - Take on me Kool & The Gang - Celebration The Human League - Don't You Want Me Olivia Newton-John - Physical Men Without Hats - Safety Dance Survivor - Eye of the tiger Rick Astley - Never gonna give you up Men At Work - Down Under Belinda Carlisle - Heaven is a place on earth Bon Jovi - Livin on a prayer Jim Diamond - I should have known better Pheew, her har du litt. Sykt mye bra fra 80-tallet. Endret 29. oktober 2009 av Svinat Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 I mine øyne var The Smiths 80-tallets beste gruppe. Mange gullbiter å hente fra biblioteket deres, men skal jeg anbefale bare en blir det "There Is A Light That Never Goes Out". Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Quiet Riot - Cum on feel the noize Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Relax - Frankie Goes To hollywood Falco susanne vega F.r david - words men at work - down under Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Bon Jovi - You Give Love a badname Journey - Don't Stop believin Judas Priest - Livin after midnight Metallica - Jump in the fire Lenke til kommentar
B25S Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Michael Jackson - Beat It Michael Jackson - Thriller Michael Jackson - Billie Jean Michael Jackson - P.Y.T. (Pretty Young Thing) Iron Maiden - Aces High Iron Maiden - 2 Minutes To Midnight Yes - Owner Of A Lonely Heart Phil Collins - One More Night Michael Jackson - Man In The Mirror Michael Jackson - Bad Michael Jackson - Smooth Criminal U2 - With Or Without You Simply Red - If You Don't Know Me By Now Sam Cooke - Wonderful World Noen jeg kommer på iallefall Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Egentlig bare teit å pøse med linker i uendelig lange telletråder ingen gidder å lese, men her har du noen åttitallslåter som jeg mener duger: David Bowie - Let's Dance The Cure - Just Like Heaven The Smiths - The Boy With the Thorn In His Side Depeche Mode - Enjoy the Silence Roxy Music - More Than This Jokke & valentinerne - Gjeld Lenke til kommentar
poiuy Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 tøffeste sangen fra 80-tallet Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Pløy igjennom soundtracket til GTA Vice City så finner du nok en del. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Det du trenger: Bathory - Woman Of Dark Desires http://www.youtube.com/watch?v=6g549ekmpIA Endret 2. november 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå