hitokiri Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Nokia skal låse musikk, film og spill med hjelp fra Microsoft. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 hva med at man dropper drm og skaffer kunder istede? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Da sikret de seg i alle fall at jeg ikke kjøper musikk på den måten Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Da sikret de seg i alle fall at jeg ikke kjøper musikk på den måten 9217674[/snapback] Ditto. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 synd at Nokia ikkje kan ha FirePlay. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Men Nokia da, det er jo ikke noe godt salgsargument å sette kjepper i hjulene for folk som vil kopiere musikken som de har kjøpt til andre mobile enheter som f.eks mp3-spilleren eller til bilstereoen eller andre steder man ønsker å spille av den lovlig kjøpte musikken. Nei, Stem Venstre folkens. De vil forby DRM. Lenke til kommentar
johnm76 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ikke er jeg noen tilhenger av piratkopiering, men å bli påtvunget et ekstra lag av programvare for å spille av mine lovlig kjøpte cd'er komprimert til mp3 (det er vel dem som mener at det ikke er lovlig det heller - det får være en annen sak) det er rett og slett uaktuelt. Endelig har jeg begynt å få sansen igjen for Nokia, selvom pc-suite løsningen er rett og slett en skandale. Kommer DRM i tillegg er det takk og farvell med meg som kunde. I hvert fall bruke telefonen som medieavspiller. Kanskje dette er rett og slett unnskyldningen jeg venter på for å gå til anskaffelse av en ekstra enhet (eks. iPod eller lignende) Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Haha, dette høres jo ut som en flott måte å ødelegge sin egen tjeneste. Jaja, lykke til. Er alltid noen tullinger der ute som kjøper slikt Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Men Nokia da, det er jo ikke noe godt salgsargument å sette kjepper i hjulene for folk som vil kopiere musikken som de har kjøpt til andre mobile enheter som f.eks mp3-spilleren eller til bilstereoen eller andre steder man ønsker å spille av den lovlig kjøpte musikken. Nei, Stem Venstre folkens. De vil forby DRM. 9221318[/snapback] tja venstre... forby drm er bra, legalisering av piratkopiering er en annen ting som unge venstre fåreslo. droppe avgifter på film/spill/programmer/musikk etc + at vi fjerner luksusavgifta på kino!!! det hadde vært noe =) Betaler jo trosalt 25% moms på det fra før av + avgifter O.o kopiering burde vært så enkelt: åpne cd/dvd i utforsker ctrl + a ctrl + c ctrl + v i en mappe på maskinen =) Endret 7. august 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 legalisering av piratkopiering er en annen ting som unge venstre fåreslo. 9225092[/snapback] Har du noen kilde på det? Det har ikke jeg fått med meg. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 legalisering av piratkopiering er en annen ting som unge venstre fåreslo. 9225092[/snapback] Har du noen kilde på det? Det har ikke jeg fått med meg. 9225351[/snapback] Tror det vises til dette: http://www.digi.no/juss+&+samfunn/unge+ven.../art376886.html Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Aha, fildeling ja, det er jo noe annet enn piratkopiering. Venstre (og Unge Venstre) mener: Med andre ord at fildeling til privat bruk bør bli lov. Hverken piratkopiering eller kommersiell kopiering bør bli fritt mener de. Med andre ord en styrking av forbrukerens rettigheter i dagens lovverk der vi forsåvidt også har lov til å kopiere til privat bruk, dog med flere restriksjoner. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Piratkopiering er det vel strengt tatt ingen som vil ha? Fildeling; OK, piratkopiering; nei takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg