Lolliken Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Noen som har en ledig leilighet i Stavangersområdet? Bør være 2 soverom og se noelunde grei ut. Sikre betalere. Vi to stk som skal studere på UiS. Send PM! Lenke til kommentar
colakork Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Sett annonse i avisa. Jeg gjorde det, og to dager etter hadd jeg og dama fått en leilighet i sandnes sentrum, 70 kvadrat. Det er da ihvertfall i "Stavangerområdet". Hva skal du studere? Endret 8. august 2007 av colakork Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Skal studere Elektroigeniør. Får se om jeg får satt en inn. Hvilken av avisen satt du den i? Lenke til kommentar
sim Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Sett den i Stavanger Aftenblad. Lenke til kommentar
colakork Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Samme her Lolliken Håper jeg får flytta til andreåret, da jeg har ett år med elektroing. på samvittigheten allerede (gått i kongsberg). Kanskje vi snakkes til uka. Og ja, jeg satt den i Stavanger Aftenblad. Fikk mange tilbud iløpet av 3 dager, men få som var veldig nærme universitetet. Den nye leiligheten er ca 1 mil unna universitetet. Nå har jeg bil da så da går det fint.. Endret 7. august 2007 av colakork Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Sett annonse i avisa. Jeg gjorde det, og to dager etter hadd jeg og dama fått en leilighet i sandnes sentrum, åtti kvadrat. 9217654[/snapback] Hvor mye betaler dere i mnd. da? Ekstreme priser i Stavanger for tida. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Ja, vi gjør det colakork. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Trenger det å være helt i sentrum? Er jo svindyrt der. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Sandnes, Sola, Gausel, Hundvåg samme f... bare det ikke er så langt vekke som Vassøy og Klepp. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kan slå opp telt i hagen min hvis du vil. Ekstreme priser her for tiden. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Funker fett det Hehe, da tar jeg heller ett rom hos kompisen min på Bryne Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Bryne er ikke sååå stress da. Liten togtur, så en liten spasertur fra jernabanen. Lenke til kommentar
colakork Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Prisen var 5200 kr pluss strøm, inkl. vann. 70 kvadrat. Fin og pen Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Bryne er ikke sååå stress da. Liten togtur, så en liten spasertur fra jernabanen. 9229487[/snapback] Vet du hvor mye du må ut med ett periodekortet for studenter+ Og hvor langt du må evnt. gå til skolen? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Bryne er ikke sååå stress da. Liten togtur, så en liten spasertur fra jernabanen. 9229487[/snapback] Vet du hvor mye du må ut med ett periodekortet for studenter+ Og hvor langt du må evnt. gå til skolen? 9237912[/snapback] Gammel er du? Hvis du er under 22 år gammel, kan du få ungdomskort (og etter det kan du få studenkort, som er et par hundringser dyrere) til 250 kr/måneden. Da kan du reise gratis med buss og tog. Er et godt stykke å gå, ville heller tatt buss fra Sandnes eller Stavanger. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Er 21 nå, men blir 22 i desember, så funker det. Er jo tenkt til å være midlertidig. Men 250 kr mnden skal jeg vel ha råd til Etter husleien, øl og kanskje en pakke med nudler i ny og ne Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hehe, er et helvete å få leilighet her nå..betaler selv 4500 + strøm, bor på Forus v/ statoil..men har bodd her siden i fjor, da. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Ting fikset seg temmelig bra fikk leilighet en som var tilogmed stor for 7k i mnden. Temmelig nærmt sentrum og... konge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå